El col·lectiu local aposta per una gestió transparent i on els objectius de l’agenda 2030 siguen assolits i aplicats en l’àmbit municipal

Compromís per Mislata ha posat en marxa la seua campanya electoral, apropant-se a veïns i veïnes de la vila amb la intenció d’explicar el seu projecte de ciutat de cara al diumenge 26 de maig.

Després de 4 anys d’oposició activa i treball dins del consistori municipal, des del colectiu de Compromís Mislata s’ha dibuixat un projecte polític on la transparència en la gestió municipal i les polítiques cap a les persones seran l’eix principal.

L’objectiu programàtic de Compromís per Mislata fonamenta el seu projecte en construir una Mislata millor mitjançant les ferramentes que la política municipal pot aportar al seu poble, on la participació ciutadana, la transparència en la gestió i les polítiques socials, seran claus per trencar els ja  8 anys d’obscurantisme i servilisme de la gestió realitzada pel PSOE de Bielsa.

Per tal de dur avant  aquesta proposta, la candidatura municipal de Compromís ha conformat  una llista de persones compromeses amb la ciutat de Mislata i el seu dia a dia. Els 21 noms que componen la llista municipal de Compromís arrepleguen un reflex transversal de la  societat actual, gent preparada, d’esquerres, amb inquietuds i ganes de renovar i fer créixer a millor el poble de Mislata.

La candidatura de Compromís per Mislata compta amb persones de tots els àmbits locals: Veus actives del feminisme, activistes de la lluita contra el maltractament animal, llicenciats universitaris de diferents perfils, treballadors autònoms,  representants de l’àmbit sindical i a més, persones independents del municipi vinculades a l’esport i l’associacionisme, que ha decidit apostar pel projecte de Compromís per fer una Mislata millor.

Durant els pròxims dies, l’equip de campanya de Compromís per Mislata estarà present als carrers de Mislata, visitant els diferents barris i donant a conèixer el seu projecte polític per a Mislata al detall, que comptarà amb Javier Gil com cap de llista.

Compromís per Mislata presenta un proyecto con la transparencia y las políticas hacia las personas como eje principal


El colectivo local apuesta por una gestión transparente y donde los objetivos de la agenda 2030 sean logrados y aplicados en el ámbito municipal


Compromís per Mislata ha puesto en marcha su campaña electoral, acercándose a vecinos y vecinas del municipio con la intención de explicar su proyecto de ciudad de cara al domingo 26 de mayo. 

Después de 4 años de oposición activa y trabajo dentro del consistorio municipal, desde el colectivo de Compromís per Mislata se ha dibujado un proyecto político donde la transparencia en la gestión municipal y las políticas hacia las personas serán el eje principal.
El objetivo programático de Compromís per Mislata fundamenta su proyecto al construir una Mislata mejor mediante las herramientas que la política municipal puede aportar a su pueblo, donde la participación ciudadana, la transparencia en la gestión y las políticas sociales, serán claves para romper los ya  8 años de oscurantismo y servilismo de la gestión realizada por el PSOE de Bielsa.

Para llevar adelante  esta propuesta, la candidatura municipal de Compromís ha conformado  una lista de personas comprometidas con la ciudad de Mislata y su día a día. Los 21 nombres que componen la lista municipal de Compromís recogen un reflejo transversal de la  sociedad actual, gente preparada, de izquierdas, con inquietudes y ganas de renovar y hacer crecer a mejor el pueblo de Mislata.

La candidatura de Compromís por Mislata cuenta con personas de todos los ámbitos locales: Voces activas del feminismo, activistas de la lucha contra el maltrato animal, licenciados universitarios de diferentes perfiles, trabajadores autónomos,  representantes del ámbito sindical y además, personas independientes del municipio vinculadas al deporte y el asociacionismo, que ha decidido apostar por el proyecto de Compromís para hacer una Mislata mejor.

Durante los próximos días, el equipo de campaña de Compromís por Mislata estará presente en las calles de Mislata, visitando los diferentes barrios y dando a conocer su proyecto político para Mislata al detalle, que contará con Javier Gil como cabeza de lista.