L’Eurodiputat de Compromís a Brusel·les, Jordi Sebastià ens acompanyarà hui a les 20 hores a la Plaça Príncep d’Asturies de Mislata. El nostre europarlamentari valencià i ex alcalde de la veïna Burjassot recolzarà a Javier Gil, candidat a l’alcaldia de Mislata en un acte obert al públic i amenitzat per la colla de dolçaina i tabalet Estrel·la Roja de Benimaclet, que ja fa ficar la seua musica al primer acte de campanya amb Mónica Oltra.

Jordi Sebastià aportarà la seua experiència a Europa i a l’alcadia d’un poble del nostre entorn. Aixina com arreplegar les propostes dels veïns i veïnes que s’acosten a presenciar l’acte.

Per la seua part, Javier Gil continuarà explicant el programa de Compromís per a Mislata, amb les propostes del col·lectiu i les que hem anat arreplegant de associacions i mislaters i mislateres els darrers dies.

Compromís per Mislata amb el comerç

IMG-20150514-WA0034

D’altra banda, Javier Gil va representar Compromís al debat organitzat per la Associació Cultural San Carlos on va ficar damunt la taula les propostes del nostre partit per al comerç de proximitat, el motor de l’economia d’una poblacio com a Mislata.