L’assemblea de Compromís per Mislata ha elegit per unanimitat la seua nova secretària d’organització: Núria Vidal. «Iniciem una etapa decisiva des de la formació del col•lectiu local, les últimes eleccions demostren que ens hem consolidat dins del municipi, part del nostre veïnat confia en nosaltres, en una opció d’esquerres, valencianista, ecologista, feminista… que pretén situar a les persones en el centre de la política», explica Núria, que afegeix que el seu objectiu serà «ampliar la base social de Compromís a Mislata, consolidar i visibilitzar els projectes que Compromís proposa per al municipi, construir xarxa local escoltant al veïnat i treballar juntament amb el nostre regidor en la millora de les condicions de vida dels veïns i veïnes de Mislata». La nova secretària d’organització també ha volgut agrair la confiança que els seus companys i companyes han dipositat en ella.

Núria Vidal presenta una gran trajectòria participativa en els moviments socials i el teixit associatiu. Sindicalista implicada en el moviment feminista, tant en la vessant de coordinadora de Dones amb Compromís per Mislata com per la seua implicació en la sectorial feminista de Compromís. A més, es defineix com a animalista fet que fa que estiga implicada en diverses entitats defensores del benestar animal.

 

Nuria Vidal, nueva secretaria de organización de Compromís per Mislata

 

 

La asamblea de Compromís per Mislata ha elegido por unanimidad a su nueva secretaria de organización: Nuria Vidal. «Iniciamos una etapa decisiva desde la formación del colectivo local, las últimas elecciones demuestran que nos hemos consolidado dentro del municipio, parte de nuestro vecindario confía en nosotros, en una opción de izquierdas, valencianista, ecologista, feminista… que pretende situar a las personas en el centro de la política», explica Nuria, que añade que su objetivo será «ampliar la base social de Compromís en Mislata, consolidar y visibilizar los proyectos que Compromís propone para el municipio, fortalecer la red local escuchando al vecindario y trabajar con nuestro regidor en la mejora de las condiciones de vida de los vecinos y vecinas de Mislata». La nueva secretaria de organización también ha querido agradecer la confianza que sus compañeros y compañeras han depositado en ella.

 

Nuria Vidal presenta una gran trayectoria participativa en los movimientos sociales y el tejido asociativo. Sindicalista implicada en el movimiento feminista, tanto en la vertiente de coordinadora de Dones amb Compromís prr Mislata como por su implicación en la sectorial feminista de Compromís. Además, se define como animalista hecho que hace que esté implicada en varias entidades defensoras del bienestar animal.