A l’acte va participar el teixit associatiu i veïnal de la Vila junt amb representants institucionals i de l’organització de Compromís

La vesprada del dijous 9 de juny va tindre lloc l’acte d’inauguració de la nova seu en Mislata de la formació valencianista en un ambient reivindicatiu i festiu. El nou local de la formació es troba situada a la principal via de comunicació de la Vila, al carrer de Sant Antoni, 48.

La nova seu es va quedar menuda per albergar tant a l’afiliació, com a les diferents entitats convidades del municipi. A l’acte varen acudir entre d’altres, a més de càrrecs i representants de la organització de diferents municipis, els diputats en Corts Juan Ponce i Carles Esteve, la  secretaria autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic de la conselleria de sanitat Universal i Salut Pública, Isaura Navarro, la co-portaveu de Compromís, Agueda Micó i la Vicepresidenta del Consell i Consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra.

Per al regidor de Compromís per Mislata, Javier Gilesta nova seu suposa obrir les portes  d’un nou espai obert a Mislata que pretenem destinar a ser referent del treball i per a millorar les condicions de vida per a tota la ciutadania”.

En nou local servirà per a acollir les actuacions que el govern municipal no escolta i comptarà continuadament amb activitats que implicaran les qüestions reivindicatives, de denuncia, de celebració o de solidaritat de la organització i de la pròpia població.