Compromís se suma a la reivindicació dels majors davant l’escletxa tecnològica. La formació eco-valencianista portarà al plenari una moció per demanar als poders públics a què insten, urgentment als bancs, a assolir la seua funció de garantir l’accés a totes les persones i especialment, a la gent major i amb diversitat funcional.

Als darrers anys i des de la desaparició, promoguda i aprovada tant per PSOE com PP, de les caixes d’estalvi valencianes i de la banca pública, el sector bancari privat ha situat molt per damunt de la seua funció de servei criteris com el pagament de beneficis als seus accionistes o la reducció de costos operacionals basada en el tancament d’oficines i la reducció de personal.

El resultat d’aquesta política és una evident i comprovable disminució de la qualitat en el servei, augment dels preus dels mateixos, una atenció despersonalitzada i fosca, així com un maltractament als clients que per raons d’edat o de diners, ja no interessen a la banca privada.

Per a Javier Gil, portaveu de Compromís “els bancs privats han esdevingut en un ens monopolístic del qual les persones no podem escapar, ja que tant per al cobrament d’una pensió, el pagament de taxes o rebre una nòmina s’ha de tenir un compte en ells, no hi ha cap altra opció per accedir als serveis financers que la de la banca privada i això és una claríssima disfunció que els poders públics han de remeiar urgentment”

La intenció de Compromís amb esta moció, és que l’ajuntament de Mislata òbriga un canal de comunicació directa amb les entitats bancàries presents en el nostre municipi, per a sol·licitar que s’instal·len caixers automàtics en zones o barris on ara mateix no existeixen, serveis bancaris com per exemple, el barri del Quint o el carrer Pare Llançol.

D’altra banda, volem reivindicar que la banca oferisca atenció personalitzada en “finestreta” durant l’horari que les oficines estiguen obertes al públic, per tal de facilitar una atenció més comprensible a la ciutadania i, en particular, a la gent major i a persones amb diversitat funcional.

Accedeix a la moció punxant en aquest enllaç: https://bit.ly/3GU0XCs

Compromís per Mislata reivindica una banca que garantice el acceso a los servicios financieros para la gente mayor

Compromís se suma a la reivindicación de los mayores ante la brecha tecnológica. La formación eco-valencianista llevará al plenario una moción para solicitar a los poderes públicos a que insten, urgentemente a los bancos, a lograr su función de garantizar el acceso a todas las personas y especialmente, a la gente mayor y con diversidad funcional.

En los últimos años y desde la desaparición, promovida y aprobada tanto por PSOE como PP, de las cajas de ahorro valencianas y de la banca pública, el sector bancario privado ha situado mucho por encima de su función de servicio criterios como el pago de beneficios a sus accionistas o la reducción de costes operacionales basada en el cierre de oficinas y la reducción de personal.

El resultado de esta política es una evidente y comprobable disminución de la calidad en el servicio, aumento de los precios de los mismos, una atención despersonalizada y oscura, así como un maltrato a los clientes que por razones de edad o de dinero, ya no interesan a la banca privada.

Para Javier Gil, portavoz de Compromís “los bancos privados han acontecido en un ente monopolístico del cual las personas no podemos escapar, puesto que tanto para el cobro de una pensión, el pago de tasas o recibir una nómina se tiene que tener una cuenta en ellos, no hay ninguna otra opción para acceder a los servicios financieros que la de la banca privada y esto es una clarísima disfunción que los poderes públicos tienen que remediar urgentemente”

La intención de Compromís con esta moción, es que el Ayuntamiento de Mislata abra un canal de comunicación directa con las entidades bancarias presentes en nuestro municipio, para solicitar que se instalen cajeros automáticos en zonas o barrios donde ahora mismo no existen servicios bancarios como por ejemplo, el barrio del Quint o la calle Padre Llançol.

Por otro lado, queremos reivindicar que la banca ofrezca atención personalizada en “ventanilla” durante el horario que las oficinas estén abiertas al público, para facilitar una atención más comprensible a la ciudadanía y, en particular, a la gente mayor y a personas con diversidad funcional.

Accede a la moción a través de este enlace: https://bit.ly/3GU0XCs