Compromís per Mislata sol·licitarà la compareixença per via d’urgència al ple municipal de la Vicealcaldessa de Mislata, M.ª Luisa Martínez Mora.


La petició de la coalició valencianista es fa necessària per a conéixer a través de la responsable de l’àrea de Seguretat Ciutadana, les explicacions pertinents respecte a la polèmica sobre les presumptes irregularitats denunciades per diferents mitjans de comunicació, en el procés de selecció de l’oposició de Policia Local.              

Des de Compromís per Mislata, informen que l’única pretensió d’aquesta petició és la d’esclarir els fets i posar en pràctica els principis de transparència democràtica, justament en un moment on resulta necessària, ja que aquesta qüestió informativa ha posat en dubte la gestió realitzada en el nostre municipi i per tant, el govern municipal ha d’explicar-se davant els seus veïns.

En qualsevol cas, Compromís recorda que l’última paraula per a acceptar la compareixença de la Vicealcaldessa la té el ple, segons recull l’article 105 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals. Esperem per tant, un gest de responsabilitat i respecte per part de l’equip de govern del PSOE, per tal d’acceptar aquesta compareixença que li servirà per a esclarir tot el procés i donar informació als veïns i veïnes de Mislata.

Compromís solicita la comparecencia en el pleno de la Vicealcaldesa de Mislata para aclarar la polémica alrededor de las oposiciones de Policía Local

Compromís per Mislata solicitará la comparecencia por vía de urgencia al pleno municipal de la Vicealcaldesa de Mislata, M.ª Luisa Martínez Mora.

       
La petición de la coalición valencianista se hace necesaria para conocer a través de la responsable del área de Seguridad Ciudadana, las explicaciones pertinentes respecto a la polémica sobre las presuntas irregularidades denunciadas por diferentes medios de comunicación, en el proceso de selección de la oposición de Policía Local.          


Desde Compromís per Mislata, informan que la única pretensión de esta petición es la de esclarecer los hechos y poner en práctica los principios de transparencia democrática, justamente en un momento donde resulta necesaria, ya que esta cuestión informativa ha puesto en entredicho la gestión realitzada en nuestro municipio y por tanto, el gobierno municipal tiene que explicarse ante sus vecinos.       

En cualquier caso, Compromís recuerda que la última palabra para aceptar la comparecencia de la Vicealcaldesa la tiene el pleno, según recoge el artículo 105 del Reglamento de Organización, Funcionamiento y Régimen Jurídico de las Entidades Locales. Esperamos por lo tanto, un gesto de responsabilidad y respeto por parte del equipo de gobierno del PSOE, para aceptar esta comparecencia que le servirá para esclarecer todo el proceso y dar información a los vecinos y vecinas de Mislata.