S’emmarca en les actuacions per a reivindicar la reversió pública tant de les atencions especialitzades com de l’atenció primària
Compromís per Mislata ha dut endavant un acte passat dijous 17 de novembre amb la participació d’Ofèlia Gimeno, Secretaria autonòmica de Salut Pública i Sistema Sanitari Públic i Vicent Villanueva, director de gestió sanitari de la Conselleria se Sanitat Universal I Salut Pública.
La preocupació cada vegada major de la ciutadania de la Vila de Mislata, junt amb la resta de l’àrea de Manises que implica la resta de municipis del departament sanitari, per la manca de les atencions sanitàries demandades, ha estat present en la jornada que ha tingut lloc al local que Compromís té a la població.
També ha servit per a recordar les propostes aprovades al ple del consistori en juliol del passat any que a instancia de la organització va servir per a recuperar la plaça de responsable del comissionat de la Conselleria Sanitat Universal i Salut Pública tenia vacant des de 2020, durant tota la pandèmia sense atendre els problemes originats amb múltiples queixes. O la creació d’una unitat dedicada al tractament de la Fibromiàlgia.
L’acte ha comptat amb la participació de representants de Podem Mislata i de la Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública del Departament de Salut de Manises, representants veïnals de Mislata i sindicals que han mostrat el seu recolzament a la reversió.
La secretaria autonòmica s’ha compromès a estudiar i recollir les demandes ciutadanes i emplaçar la ciutadania a seguir reivindicant el canvi de gestió privada per a possibilitar-ho en 2024, quan finalitza la gestió privada, per al que és imperatiu un tercer botànic amb lla fermesa de les propostes de Compromís després de les properes eleccions.
Compromís Mislata convoca una jornada para exigir la reversión sanitaria de la gestión privada del hospital de Manises
Se enmarca en las actuaciones para reivindicar la reversión pública tanto de las atenciones especializadas como de la atención primaria
Compromís por Mislata ha llevado adelante un acto pasado jueves 17 de noviembre con la participación de Ofèlia Gimeno, Secretaría autonómica de Salud Pública y Sistema Sanitario Público y Vicent Villanueva, director de gestión sanitario de la Conselleria de Sanidad Universal Y Salud Pública.
La preocupación cada vez mayor de la ciudadanía de la Vila de Mislata, junto con el resto del área de Manises que implica el resto de municipios del departamento sanitario, por la carencia de las atenciones sanitarias demandadas, ha sido presente en la jornada que ha tenido lugar al local que Compromís tiene en la población.
También ha servido para recordar las propuestas aprobadas al pleno del consistorio en julio del pasado año que a instancia de la organización sirvió para recuperar la plaza de responsable del comisionado de la Consellería Sanidad Universal y Salud Pública tenía vacante desde 2020, durante toda la pandemia sin atender los problemas originados con múltiples quejas. O la creación de una unidad dedicada al tratamiento de la Fibromialgia.
El acto ha contado con la participación de representantes de Podemos Mislata y de la Plataforma en Defensa de la Sanidad Pública del Departamento de Salud de Manises, representantes vecinales de Mislata y sindicales que han mostrado su espaldarazo a la reversión.
La secretaría autonómica se ha comprometido a estudiar y recoger las demandas ciudadanas y emplazar la ciudadanía a seguir reivindicando el cambio de gestión privada para posibilitarlo en 2024, cuando finaliza la gestión privada, para el que es imperativo un tercer botánico con la firmeza de las propuestas de Compromís después de las próximas elecciones.