Compromís per Mislata va dur al plenari que es va celebrar ahir una proposta de resolució perquè la piscina d’estiu fóra gratuïta per als menors de 12 anys. Tanmateix, el PSOE de Bielsa no només va votar en contra sinó que a més es va negar a debatre la proposta de resolució, per considerar que no s’estava seguint el procediment que, segons ells, és el correcte. La resta de partits de l’oposició votà a favor de la proposta però la majoria absoluta va tombar la proposta de Compromís per Mislata.
Javier Gil, regidor-portaveu de Compromís per Mislata, ha comentat que: “Aquest és el tarannà del PSOE de Bielsa que no li agrada que l’oposició treballem i presentem propostes per millorar el dia a dia dels nostres veïns i veïnes, com el fet que els menors puguen anar de manera gratuïta a la piscina d’estiu municipal”.
“Resulta sorprenent que cap dels 14 regidors haja sigut capaç de trobar arguments per a debatre aquest punt del ple de novembre” ha afegit Gil. De totes maneres des de Compromís per Mislata asseguren que continuaran treballant i presentant mocions i propostes per fer de Mislata un millor poble.
“És vergonyós que el PSOE de Bielsa utilitze la seua majoria absoluta com si es tractara d’un règim totalitari, tombant les propostes que presenta l’oposició que millorarien la vida dels mislaters i mislateres. Mislata no es mereix un govern com aquest. Fosc, opac i que només busca el lluïment personal de l’alcalde del PSOE”, ha conclòs Gil.
El PSOE de Bielsa vota contra la gratuidad de la piscina de verano para los menores de 12 años
Compromís per Mislata llevó al pleno que se celebró ayer una propuesta de resolución para que la piscina de verano fuera gratuita para los menores de 12 años. Aun así, el PSOE de Bielsa no sólo votó en contra sino que además se negó a debatir la propuesta de resolución, por considerar que no se estaba siguiendo el procedimiento que, según ellos, es el correcto. El resto de partidos de la oposición votó a favor de la propuesta pero la mayoría absoluta tumbó la propuesta de Compromís per Mislata.
Javier Gil, regidor-portavoz de Compromís per Mislata, ha comentado que: “Este es el talante del PSOE de Bielsa que no le gusta que la oposición trabajemos y presentemos propuestas para mejorar el día en día de nuestros vecinos y vecinas, como el hecho que los menores puedan ir de manera gratuita a la piscina de verano municipal”.
“Resulta sorprendente que ninguno de los 14 regidores haya sido capaz de encontrar argumentos para debatir este punto del pleno de noviembre” ha añadido Gil. De todos modos desde Compromís per Mislata aseguran que continuarán trabajando y presentando mociones y propuestas para hacer de Mislata un mejor pueblo.
“Es vergonzoso que el PSOE de Bielsa utilice su mayoría absoluta cómo si se tratara de un régimen totalitario, tumbando las propuestas que presenta la oposición que mejorarían la vida de los mislateros y mislateras. Mislata no se merece un gobierno como este. Oscuro, opaco y que sólo busca el lucimiento personal del alcalde del PSOE”, ha concluido Gil.