El ple de Mislata ha rebutjat la proposta de Compromís per Mislata de suspendre els actes taurins a la localitat fins que no es realitze la consulta que es va aprovar realitzar al plenari de febrer de 2016. El grup socialista i el partit popular en bloc han votat en contra de la suspensió, mentre que Ciudadanos s’ha abstés. Compromís per Mislata, per tant, s’ha quedat sol en la seua postura d’oposició al maltractament animal.
La proposta que ha presentat Compromís partia de les condicions que Bielsa va interposar per a aprovar la celebració de la consulta. La seua condició principal era que no es realitzaria la consulta fins que no la realitzaren altres municipis a l’atzar on també es realitzen bous. Compromís ha proposat al plenari de hui la suspensió dels festejos fins que no se celebre la consulta, però hui el partit socialista presentava una esmena a la proposta de Compromís per Mislata en la qual acceptava la suspensió sempre que una altra colla de municipis també suspenguera els seus festejos. Aquesta esmena, que s’ha retirat finalment, afectava els municipis de Sagunt, Albalat de Sorells, Foios, Sueca, Meliana, Beniparrell, València, Puçol i Alginet”.
Segons el portaveu de Compromís per Mislata, Javier Gil, “el que Bielsa demostra amb estes condicions, que involucren altres municipis, molts d’ells governats per Compromís, és una manca absoluta de seriositat, que frega l’infantilisme però, sobretot, una manca de voluntat d’acabar amb el maltractament animal”.
De fet, segons Gil, “la votació en contra de la nostra proposta per part del PSOE Mislata evidencia al costat de qui està el senyor Bielsa, dels qui maltracten l’animal i gaudeixen del maltractament del bou. Per fi, Bielsa i el seu equip es retrata posant-se al costat del patiment animal i llevant-se la careta que tant de temps ha portat posada per a tapar les seues vergonyes”.
—
Compromís per Mislata se queda solo en su postura de oposición al maltrato animal
El pleno de Mislata ha rechazado la propuesta de Compromís per Mislata de suspender los actos taurinos en la localidad hasta que no se realice la consulta que se aprobó realizar en el pleno de febrero de 2016. El grupo socialista y el Partido Popular en bloque han votado en contra de la suspensión, mientras que Ciudadanos se ha abstenido. Compromís per Mislata, por tanto, se ha quedado solo en su postura de oposición al maltrato animal.
La propuesta que ha presentado Compromís partía de las condiciones que Bielsa impuso para aprobar la celebración de la consulta. Su condición principal era que no se realizaría la consulta hasta que no la realizaran otros municipios aleatorios donde también hay actos taurinos. Compromís ha propuesto en el pleno de hoy la suspensión de los festejos hasta que no se celebre la consulta, pero hoy el PSOE ha presentado una enmienda a la propuesta de Compromís per Mislata en la que aceptaba dicha suspensión siempre que otro grupo de municipios también suspendiera sus festejos. Esta enmienda, que se ha retirado finalmente, afectaba a los municipios de Sagunt, Albalat de Sorells, Foios, Sueca, Meliana, Beniparrell, València, Puçol y Alginet”.
Según el portavoz de Compromís per Mislata, Javier Gil, “lo que Bielsa demuestra con estas condiciones, que involucran a otros municipios, muchos de ellos gobernados por Compromís, és una falta absoluta de seriedad, que roza el infantilismo, pero, sobre todo, una falta de voluntad para acabar con el maltrato animal”.
De hecho, según Gil, “la votación en contra de nuestra propuesta por parte del PSOE de Mislata evidencia al lado de quien está el señor Bielsa: de los que maltratan al animal y disfrutan del maltrato hacia el toro. Por fin Bielsa y su equipo se retratan colocándose al lado del sufrimiento animal y quitándose la máscara que tanto tiempo han llevado puesta para tapar sus vergüenzas”.