Compromís per Mislata proposa al plenari de l’Ajuntament de Mislata que les actes de les comissions de control i informatives siguen públiques perquè els veïns i veïnes de Mislata puguen consultar quina és la tasca de tots els partits que conformen el consistori local i afavorir-ne la transparència.

Segons Javier Gil, regidor i portaveu de Compromís per Mislata, “aquesta és l’única opció que ens queda ja que el govern del PSOE de Mislata remet a les comissions quan s’arriba al torn de precs i preguntes dels plens, que no és moltes vegades, i d’aquesta manera oculta informació a la ciutadania”.

Amb aquesta moció, Compromís per Mislata segueix proposant millores perquè el govern Bielsa deixe de ser tan opac i propagandista, encara que la majoria de mocions en aquest sentit han estat tombades per la majoria absoluta del PSOE de Mislata.

“Comencem a pensar que el PSOE de Mislata en realitat li té al·lèrgia a la transparència i pretén, realment, governar amb la opacitat amb què ho està fent. Una llàstima caure en polítiques d’una altra època!”, afig Gil.

 

Compromís per Mislata propone que las actas de las comisiones informativas sean públicas

 

Compromís per Mislata propone al pleno del Ayuntamiento de Mislata que las actas de las comisiones de control e informativas sean públicas porque los vecinos y vecinas de Mislata puedan consultar cuál es el trabajo de todos los partidos que confoman el consistorio local y así favorecer la transparencia.

Según Javier Gil, concejal y portavoz de Compromís per Mislata, “esta es la única opción que nos queda ya que el gobierno del PSOE de Mislata remite a las comisiones cuando se llega al turno de ruegos y preguntas de los plenos, que no es lo habitual, y de esta manera oculta información a la ciudadanía”.

Con esta moción, Compromís per Mislata sigue proponiendo mejoras porque el gobierno Bielsa deje de ser tan opaco y propagandista, aunque la mayoría de mociones en este sentido han sido tumbadas por la mayoría absoluta del PSOE de Mislata.

“Empezamos a pensar que el PSOE de Mislata en realidad le tiene alergia a la transparencia y pretende, realmente, gobernar con la opacidad con que lo está haciendo. Una lástima caer en políticas de otra época”, añade Gil.