Els resultats del Sondeig d’Opinió Ciutadana 2018, presentats per l’Ajuntament de Mislata a principis de setembre, corroboren que les propostes de Compromís compten amb el suport del veïnat de la localitat. Javier Gil, portaveu i regidor de Compromís per Mislata, ha manifestat la satisfacció del col·lectiu per la tasca ben feta a l’hora de fer arribar al govern local les demandes ciutadanes: “treballem dia a dia per millorar Mislata, parlem amb les veïnes i els veïns, pel carrer, a l’Ajuntament, a les xarxes socials… i aquest contacte directe ens fa conèixer de primera mà quines són les seues necessitats”.

L’informe ha revelat que els enquestats demanden una implicació major de l’Ajuntament en la promoció del respecte i la tolerància cap al col·lectiu LGTB. “Al Ple de juliol vam defensar la necessitat de visibilitzar el Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia, ja que el govern de Bielsa va ser un dels únics de la comarca que no va posar en valor aquesta lluita. A més, sempre hem vetllat perquè, encara que siga simbòlic, la bandera de l’arc de Sant Martí fos visible a l’Ajuntament. Siga com siga, hem estat i estarem lluitant per la diversitat sexual, perquè encara ens queda molt a fer” ha explicat Gil.

Així mateix, el veïnat de Mislata considera que el consistori hauria d’incrementar la promoció del valencià. “Des de Compromís per Mislata portem tota la legislatura proposant, a través de les Comissions i del Ple, que s’incloguen pel·lícules en valencià al cinema d’estiu, així com la participació de grups en valencià a les festes populars però el govern de Bielsa sempre ens ha negat aquesta possibilitat. No ens estranya que l’àrea de gestió pitjor valorada siga la relacionada amb el valencià, ja que està totalment oblidada pel PSOE de Bielsa” ha comentat Gil.

 

 

El vecindario de Mislata se muestra satisfecho con las propuestas de Compromís



Los resultados del Sondeo de Opinión Ciudadana 2018, presentados por el Ayuntamiento de Mislata a principios de septiembre, corroboran que las propuestas de Compromís cuentan con el apoyo del vecindario de la localidad. Javier Gil, portavoz y regidor de Compromís per Mislata, ha manifestado la satisfacción del colectivo por el trabajo hecho a la hora de hacer llegar al gobierno local las demandas ciudadanas: “trabajamos día a día para mejorar Mislata, hablamos con las vecinas y los vecinos, por la calle, en el Ayuntamiento, en las redes sociales… y este contacto directo nos hace conocer de primera mano cuales son sus necesidades”.

El informe ha revelado que los encuestados demandan una implicación mayor del Ayuntamiento en la promoción del respeto y la tolerancia hacia el colectivo LGTB. “En el Pleno de julio defendimos la necesidad de visibilitzar el Día Internacional contra la Homofobia, la Transfòbia y la Bifòbia, puesto que el gobierno de Bielsa fue uno de los únicos de la comarca que no puso en valor esta lucha. Además, siempre hemos velado porque, aunque sea simbólico, la bandera del arco iris fuera visible al Ayuntamiento. Sea como fuere, hemos sido y estaremos luchando por la diversidad sexual, porque todavía nos queda mucho que hacer” ha explicado Gil.

Así mismo, el vecindario de Mislata considera que el consistorio tendría que incrementar la promoción del valenciano. “Desde Compromís per Mislata traemos toda la legislatura proponiendo, a través de las Comisiones y del Pleno, que se incluyan por películas en valenciano en el cine de verano, así como la participación de grupos en valenciano en las fiestas populares pero el gobierno de Bielsa siempre nos ha negado esta posibilidad. No nos extraña que el área de gestión peor valorada sea la relacionada con el valenciano, puesto que está totalmente olvidada por el PSOE de Bielsa”ha comentado Gil.