Compromís aconsegueix que s’aprove en el ple de Mislata aquesta reivindicació de la joventut i que manca d’espais específics per a això

Compromís per Mislata ha presentat una moció per a habilitar un espai o diferents zones al poble per a la pràctica del “Parkour” seguint la mateixa línia que es va portar avant a l’octubre de 2016, amb la proposta del parc de street workout, del qual actualment ja pot gaudir la població de Mislata.

La proposta de Compromís naix de recollir les demandes de les i els joves practicants d’aquesta disciplina esportiva que, actualment, han de desplaçar-se en altres poblacions per no existir aquestes en la seua localitat. Una circumstància que no tan sols dificulta la pràctica, sinó que, a més, indueix a la utilització d’espais no preparats la qual cosa implica riscos per als traceurs.

Segons Javier Gil, Regidor de Compromís per Mislata: “el parkour és una alternativa d’oci saludable per a la joventut del nostre poble que trenca amb el sedentarisme implícit que porten les noves tecnologies. És per tant que hem d’adaptar-nos als nous hàbits de la joventut i veure en aquesta, una activitat física positiva que no discrimina a ningú pel seu gènere, edat o procedència”

El Parkour (del francés parcours, que significa recorregut) és una disciplina que consisteix a desplaçar-se pel mitjà urbà o natural, superant els obstacles que es presenten en el camí (tanques, murs, espais buits…) de la forma més fluida i eficient possible, i servint-se únicament del propi cos.

La moció presentada per Compromís va ser votada favorable i unànime per part de la resta de grups polítics municipals.

Compromís per Mislata atiende las propuestas de los jóvenes y consigue que el Parkour tenga espacio en el municipio

Compromís consigue que se apruebe en el pleno de Mislata esta reivindicación de la juventud y que carece de espacios específicos para ello

Compromís per Mislata ha presentado esta moción para habilitar un espacio o diferentes zonas en el pueblo para la práctica del “Parkour” siguiendo la misma línea que se llevó adelante en octubre de 2016, con la propuesta del parque de street workout, del que actualmente ya puede disfrutar la población de Mislata.

La propuesta de Compromís nace de recoger las demandas de las y los jóvenes practicantes de esta disciplina deportiva que, actualmente, tienen que desplazarse en otras poblaciones por no existir estas en su localidad, circunstancia que no tan solo dificulta la práctica, sino que, además, induce a la utilización de espacios no preparados lo cual implica riesgos para los traceurs.

Según Javier Gil, Regidor de Compromís por Mislata: “el parkour es una alternativa de ocio saludable para la juventud de nuestro pueblo que rompe con el sedentarismo implícito que traen las nuevas tecnologías. Es por tanto que debemos de adaptarnos a los nuevos hábitos de la juventud y ver en esta una actividad física positiva, que no discrimina a nadie por su género, edad o procedencia”

El Parkour (del francés parcours, que significa recorrido) es una disciplina que consiste a desplazarse por el medio urbano o natural, superando los obstáculos que se presentan en el camino (vallas, muros, espacios vacíos…) de la forma más fluida y eficiente posible, y sirviéndose únicamente del propio cuerpo.

La moción presentada por Compromís fue votada favorable y unánime por parte del resto de grupos políticos municipales.