“Construir Mislata” és el projecte de Compromís per a arrancar la precampanya per a les eleccions municipals que se celebraran el 26 de maig, amb una sèrie d’accions que valoraran el treball de Compromís a l’ajuntament de Mislata.

Javier Gil, portaveu de Compromís i candidat a l’alcaldia, s’ha mostrat content pel treball fet en aquests quatre anys, però al mateix temps ha alçat l’exigència. “Estem contents del treball que hem desenvolupat en aquesta legislatura, hem aconseguit ajudes per a l’escolarització dels menuts de 0 a 3 anys, la instal·lació de desfibril·ladors en els centres educatius, hem traslladat als responsables de l’Hospital Militar la necessitat d’una unitat multidisciplinar per tractar la fibromiàlgia a Mislata, en definitiva, estem millorant la vida de les persones. Aquest és el camí que hem de seguir, el canvi per a construir Mislata només ha fet que començar”.

La campanya “Construir Mislata” consistirà en una sèrie d’activitats i accions per tal de construir col·lectivament la Mislata del futur. L’equip de Compromís per Mislata eixirà a les places i carrers dels barris del municipi per explicar la tasca realitzada en la legislatura i recollir les propostes del veïnat. Aquestes activitats aniran acompanyades d’una campanya en la web i xarxes socials que detallaran les acciones desenvolupades dins del projecte “Construir Mislata”.

En paraules de Javier Gil “amb aquest projecte estem treballant per construir una Mislata per a les persones, més sostenible, més saludable, més feminista, més participativa i, com sempre, en clau valenciana”.

La primera activitat tindrà lloc el dimecres 6 de febrer a partir de les 16,30 h al barri Almasil, concretament al Carrer Santa Cecilia.

Compromís se propone “Construir Mislata” de arriba abajo


“Construir Mislata” es el proyecto de Compromís para arrancar la precampaña para las elecciones municipales que se celebrarán el 26 de mayo, con una serie de acciones que valorarán el trabajo de Compromís al ayuntamiento de Mislata.

Javier Gil, portavoz de Compromís y candidato a la alcaldía, se ha mostrado contento por el trabajo hecho en estos cuatro años, pero al mismo tiempo ha levantado la exigencia. “Estamos contentos del trabajo que hemos desarrollado en esta legislatura, hemos conseguido ayudas para la escolarización de los pequeños de 0 a 3 años, la instalación de desfibriladores en los centros educativos, hemos trasladado a los responsables del Hospital Militar la necesidad de una unidad multidisciplinar para tratar la fibromialgia en Mislata, en definitiva, estamos mejorando la vida de las personas. Este es el camino que tenemos que seguir, el cambio para construir Mislata solo ha hecho que empezar”.


La campaña “Construir Mislata” consistirá en una serie de actividades y acciones para construir colectivamente la Mislata del futuro. El equipo de Compromís por Mislata saldrá a las plazas y calles de los barrios del municipio para explicar la tarea realizada en la legislatura y recoger las propuestas del vecindario. Estas actividades irán acompañadas de una campaña en la web y redes sociales que detallarán las accionas desarrolladas dentro del proyecto “Construir Mislata”.


En palabras de Javier Gil “con este proyecto estamos trabajando para construir una Mislata para las personas, más sostenible, más saludable, más feminista, más participativa y, como siempre, en clave valenciana”.

La primera actividad del proyecto tendrá lugar el miércoles 6 de febrero a partir de les 16,30 h en el barrio Almasil, concretament en la calle Santa Cecilia.