Mislata compta amb unes places de vivendes socials al seu municipi, que són descuidades i amb ús prou fosc. Aquestes dues característiques són comunes en la gestió dels recursos municipals del govern de Bielsa qui, per una banda, no explica el seu us i per altra no aplica les mesures necessàries, ja que ara mateixa aquestes vivendes es troben prou deteriorades.

 

En aquest sentit, Compromís per Mislata ha presentat una moció per què es rehabiliten les vivendes que a Mislata són de propietat municipal. Javier Gil, regidor i portaveu de Compromís ha declarat “la funció dels representats polítics ha de ser millorar la vida del nostre veïnat, i garantir un dret constitucional com el de la vivenda ha de ser una prioritat”.

 

Pel que fa a l’obscurantisme de Bielsa, Javier Gil ha demanat informació sobre aquestes propietats en diverses comissions “continua sent un misteri l’ús d’aquestes vivendes a més l’obscurantisme a les nostres preguntes comissió rere comissió han fet que presentem aquesta moció, perquè volem que siguen destinades a aquelles famílies més necessitades de la nostra població” ha comentat Gil.

 

En la moció la formació valencianista proposa també que els tècnics municipals elaboren un protocol d’ús d’aquestes vivendes, “d’aquesta manera quedarà clar com s’ha d’actuar en el futur amb les propietats municipals. Esperem que siga aprovada per unanimitat i al més prompte possible totes les vivendes puguen ser utilitzades per aquell que ho necessite” ha conclòs Gil.

 

Compromís pide a Bielsa que aclare el uso de las viviendas sociales en Mislata

Mislata cuenta con unas plazas de viviendas sociales en su municipio, que son descuidadas y con uso bastante oscuro. Estas dos características son comunes en la gestión de los recursos municipales del gobierno de Bielsa quién, por un lado, no explica el uso y por otra no aplica las medidas necesarias, puesto que ahora misma estas viviendas se encuentran bastante deterioradas.

En este sentido, Compromís per Mislata ha presentado una moción para qué se rehabiliten las viviendas que en Mislata son de propiedad municipal. Javier Gil, regidor y portavoz de Compromís ha declarado “la función de los representados políticos tiene que ser mejorar la vida de nuestro vecindario, y garantizar un derecho constitucional como el de la vivienda tiene que ser una prioridad”.

Ante el oscurantismo de Bielsa, Javier Gil ha pedido información sobre estas propiedades en varias comisiones “continúa siendo un misterio el uso de estas viviendas además el oscurantismo a nuestras preguntas comisión trás comisión han hecho que presentamos esta moción, porque queremos que sean destinadas a aquellas familias más necesitadas de nuestra población” ha comentado Gil.

En la moción la formación valencianista propone también que los técnicos municipales elaboren un protocolo de uso de estas viviendas, “de este modo quedará claro como se tiene que actuar en el futuro con las propiedades municipales. Esperemos que sea aprobada por unanimidad y lo antes posible todas las viviendas puedan ser utilizadas por aquel que lo necesite” ha concluido Gil.