El Ple de Mislata aprova per unanimitat la proposta de Compromís per a impulsar un procés participatiu que decidisca l’ús del Parc Santo Domingo de Guzmán. A més, es garantirà la neteja i la seguretat del barri, tal com estableix la moció de Compromís. Javier Gil, portaveu i regidor de Compromís per Mislata, ha explicat que “per fi es fan realitat les demandes històriques de l’associació de veïns de l’avinguda de la Pau”.

La formació valencianista també ha explicat al govern de Bielsa que “la participació no s’improvisa, i que les propostes no poden eixir d’un despatx tal com va passar amb la remodelació de l’avinguda Blasco Ibáñez” ha apuntat Gil. Des de Compromís es mostren satisfets amb el resultat de la votació “hem aconseguit impulsar un procés participatiu amb totes les garanties per a que la participació siga de totes i tots”.

No obstant això, tal com afirma Javier Gil “estarem vigilants per a que efectivament es complisquen tots els punts de la moció, l’avinguda de la Pau no pot esperar més, per això des de hui posem en marxa un seguiment exhaustiu per comprovar l’estat d’execució de la moció i els criteris sobre els quals es configura el procés participatiu”.

La avenida de la Paz iniciará un proceso participativo a propuesta de Compromís 

El Pleno de Mislata aprueba por unanimidad la propuesta de Compromís para impulsar un proceso participativo que decida el uso del Parque Santo Domingo de Guzmán. Además, se garantizará la limpieza y la seguridad del barrio, tal como establece la moción de Compromís. Javier Gil, portavoz y regidor de Compromís per Mislata, ha explicado que “por fin se hacen realidad las demandas históricas de la asociación de vecinos de la avenida de la Paz”.

La formación valencianista también ha explicado al gobierno de Bielsa que “la participación no se improvisa, y que las propuestas no pueden salir de un despacho, como pasó con la remodelación de avenida Blasco Ibáñez” ha apuntado Gil. Desde Compromís se muestran satisfechos con el resultado de la votación “hemos conseguido impulsar un proceso participativo con todas las garantías para que la participación sea de todas y todos”.

Sin embargo, tal como afirma Javier Gil “estaremos vigilantes para que efectivamente se cumplan todos los puntos de la moción, la avenida de la Paz no puede esperar más, por eso desde hoy ponemos en marcha un seguimiento exhaustivo para comprobar el estado de ejecución de la moción y los criterios sobre los cuales se configura el proceso participativo”.