Compromís per Mislata ha defensat en Ple Extraordinari les al·legacions que va presentar al pressupost municipal de 2018, i que han estat admeses a tràmit per a debatre-les al Ple. Javier Gil, regidor i portaveu del grup municipal Compromís per Mislata, ha exposat que “el pressupost no contempla quins criteris s’han utilitzat per a estimar la quantitat d’ingressos en el concepte de plusvàlua”.

L’edil de Compromís ha explicat que “aquesta informació l’hem demanat en nombroses ocasions: per registre d’entrada, en comissions i al Ple de desembre” i afegeix que “una vegada més el govern de Bielsa ens dóna el silenci per resposta, ja que l’informe d’intervenció no explica quins són els criteris utilitzats per estimar ingressos per més de 2 milions d’euros en concepte de plusvàlues”.

“Ens trobem davant d’un pressupost que en concepte de plusvàlues no té en compte la sentència del Tribunal Constitucional, no aporta l’informe pertinent amb els criteris d’estimació d’ingressos i  el que és pitjor, ens pot conduir al dèficit en acabar l’any. Però encara així, el govern de Bielsa no només el defensa  sinó que l’aprova” ha indicat Gil.

“La improvisació i la falta de criteri és el que caracteritza al govern de Bielsa. Amb uns pressupostos confiscatoris que obliguen als ciutadans primer a pagar, i després reclamar si volen recuperar el que els pertoca, és seu i que mai haurien d’haver pagat” ha conclòs Gil.

 

 

Bielsa seguirá cobrando a los mislateros el impuesto de la plusvalía

 

Compromís per Mislata ha defendido en Pleno Extraordinario las alegaciones que presentó al presupuesto municipal de 2018, y que han sido admitidas a trámite para ser debatidas en el Pleno. Javier Gil, regidor y portavoz del grupo municipal Compromís per Mislata, ha expuesto que “el presupuesto no contempla qué criterios se han utilizado para estimar la cantidad de ingresos en el concepto de plusvalía”.

El edil de Compromís ha explicado que “esta información la hemos pedido en numerosas ocasiones: por registro de entrada, en comisiones y en el Pleno de diciembre” y añade que “una vez más el gobierno de Bielsa nos da el silencio por respuesta, puesto que el informe de intervención no explica cuáles son los criterios utilizados para estimar ingresos por más de 2 millones de euros en concepto de plusvalías”.

“Nos encontramos ante un presupuesto que en concepto de plusvalías no tiene en cuenta la sentencia del Tribunal Constitucional, no aporta el informe pertinente con los criterios de estimación de ingresos y lo que es peor, nos puede conducir al déficit al acabar el año. Con todo esto, el gobierno de Bielsa no sólo lo defiende sino que lo aprueba” ha indicado Gil.

“La improvisación y la falta de criterio es lo que caracteriza en el gobierno de Bielsa. Con unos presupuestos confiscatorios que obligan a los ciudadanos primero a pagar, y después reclamar si quieren recuperar lo que les corresponde, es suyo y que nunca tendrían que haber pagado” ha concluido Gil.