Compromís per Mislata proposa col·locar al municipi punts de recàrrega de vehicles elèctrics. 

Javier Gil, portaveu i regidor de Compromís per Mislata, ha presentat aquesta iniciativa “com una aposta per les energies renovables  i un model de vida més sostenible” així mateix, ha afegit que la idoneïtat d’aquesta mesura es deu a “que a Mislata no disposem de cap lloc públic de recàrrega de vehicles elèctrics, i a la comarca només hi ha dos punts públics”.

La moció del partit valencianista pretén que s’incorpore una partida en els pressupostos del 2019 per a instal·lar punts de recàrrega de vehicles elèctrics, així com facilitar a les empreses privades que també col·loquen punts de recàrrega elèctrica.

“Aquesta aposta per integrar les energies renovables dins del model de mobilitat, amb el foment del vehicle elèctric, permet reduir la dependència energètica dels derivats del petroli, la contaminació ambiental i l’emissió de partícules” ha indicat Gil. “A més, nosaltres sempre defensarem un model ecologista enfront l’actual que es basa principalment en els combustibles fòssils”

Finalment, l’edil de Compromís ha destacat la importància de la lluita contra el canvi climàtic: “hi ha proves convincents que revelen que el canvi de clima que vivim en l’actualitat està produït per l’activitat humana. És una realitat que ens obliga a modificar les nostres accions quotidianes, hem de garantir la composició dels ecosistemes naturals a les generacions futures. Tot allò que ens retardem a fer hui es pagarà en un futur cada vegada més a prop”.

 

Compromís apuesta por un modelo de vida más sostenible

Compromís per Mislata propone colocar al municipio puntos de recarga de vehículos eléctricos.

Javier Gil, portavoz y regidor de Compromís per Mislata, ha presentado esta iniciativa “como una apuesta por las energías renovables y un modelo de vida más sostenible” así mismo, ha añadido que la idoneidad de esta medida se debe a “que en Mislata no disponemos de ningún lugar público de recarga de vehículos eléctricos, y a la comarca sólo hay dos puntos públicos”.

La moción del partido valencianista pretende que se incorpore una partida en los presupuestos del 2019 para instalar puntos de recarga de vehículos eléctricos, así como facilitar a las empresas privadas que también coloquen puntos de recarga eléctrica.

“Esta apuesta para integrar las energías renovables dentro del modelo de movilidad, con el fomento del vehículo eléctrico, permite reducir la dependencia energética de los derivados del petróleo, la contaminación ambiental y la emisión de partículas” ha indicado Gil. “Además, nosotros siempre defenderemos un modelo ecologista enfrente del actual que se basa principalmente en los combustibles fósiles”.

Finalmente, el edil de Compromís ha destacado la importancia de la lucha contra el cambio climático: “hay pruebas convincentes que revelan que el cambio de clima que vivimos en la actualidad está producido por la actividad humana. Es una realidad que nos obliga a modificar nuestras acciones cotidianas, tenemos que garantizar la composición de los ecosistemas naturales a las generaciones futuras. Todo aquello que nos retrasamos a hacer hoy se pagará en un futuro cada vez más cercano”.