Javier Gil, regidor de Compromís per Mislata, ha acceptat de bon grau conformar part del “tripartito” per la transparència de No és No que ha impulsat el molt honorable Alcalde de la Vila, Carlos Fernández Bielsa.
Encara i tot que el govern de Mislata compta amb majoria absoluta del PSOE en aquesta legislatura, Compromís no ha dubtat en abandonar les tasques d’oposició per sumar-se al costat de José María González Murgui, regidor de Ciudadanos, en la gran aposta del “Tripartito” per la transparència del No és No.

Per a Javier Gil: “Ser complementari al govern del PSOE de Mislata és tot un desig fet realitat. Fa temps que aplaudim les seues decidides propostes per la transparència a l’administració local, la seua decidida actitud enfront dels bous al carrer i el maltractament animal i com no, els aniversaris del pàrquing de Músic Ibars que tant ens agraden, amb bufes i xocolata per a tot aquell que passe pel carrer”.
Per a Compromís, a més, compartir govern amb José María González Murgui, representant de Ciudadanos, és tot un repte: “Cada dia aprenem d’un polític tan fet com és l’edil de Ciudadanos a Mislata, siga a esquerres o a dretes”.

A més, Javier Gil apunta la necessitat que Mislata estiga unida en aquests dies de canvi polític i convida a Bronchud i els seus regidors que es deixen de falles i “saraos” i accepten entrar en aquest fastuós equip de govern pel bé del poble. “Convide a tots els regidors del PP de Mislata que se sumen a l’equip de govern de Bielsa perquè el nostre alcalde se senta còmode amb una majoria sense oposició que li permeta prendre decisions valentes, tots sabem que governar amb 14 regidors no és suficient”.

Com a motiu d’agraïment al talant integrador del govern del PSOE, Javier Gil, en nom de Compromís, guardarà les millors imatges i selfies del que resta de legislatura per a fer un voluminós àlbum Hoffmann amb els millors moments amb Bielsa.

 

Compromís per Mislata se integra en el equipo de gobierno con Ciudadanos y el PSOE

Javier Gil, regidor de Compromís per Mislata, ha aceptado de buen grado conformar parte del “tripartito” por la transparencia de No es No que ha impulsado lo muy honorable Alcalde de la Vila, Carlos Fernández Bielsa.

Aunque el gobierno de Mislata cuenta con mayoría absoluta del PSOE en esta legislatura, Compromís no ha dudado en abandonar las tareas de oposición para sumarse junto a José María González Murgui, regidor de Ciudadanos, en la gran apuesta del “Tripartito” por la transparencia del No es No.

Para Javier Gil: “Ser complementario en el gobierno del PSOE de Mislata es todo un deseo hecho realidad. Hace tiempo que aplaudimos sus decididas propuestas por la transparencia en la administración local, su decidida actitud frente a los toros en la calle y el maltrato animal y como no, los aniversarios del parking de Músico Ibars que tanto nos gustan, con goblos y chocolate para todo aquel que pasa por la calle”.

Para Compromís, además, compartir gobierno con José María González Murgui, representante de Ciudadanos, es todo un reto: “Cada día aprendemos de un político tan hecho cómo es el edil de Ciudadanos en Mislata, sea a izquierdas o a derechas”.

Además, Javier Gil apunta la necesidad que Mislata esté unida en estos días de cambio político e invita a Bronchud y sus regidores que se dejen de fallas y “saraos” y acepten entrar en este fastuoso equipo de gobierno por el bien del pueblo. “Invito a todos los regidores del PP de Mislata que se suman al equipo de gobierno de Bielsapara que nuestro alcalde se sienta cómodo con una mayoría sin oposición que le permita tomar decisiones valientes, todos sabemos que gobernar con 14 regidores no es suficiente”.

Como motivo de agradecimiento al talante integrador del gobierno del PSOE, Javier Gil, en nombre de Compromís, guardará las mejores imágenes y selfies del que resta de legislatura para hacer un voluminoso álbum Hoffmann con los mejores momentos con Bielsa.