Compromís per Mislata presenta esmenes al pressupost municipal del 2018 amb l’objectiu d’incrementar les subvencions destinades a organitzacions de caràcter social com Creu Roja o AHUIM entre altres. I millorar l’enllumenat públic i la pavimentació dels carrers.

Javier Gil, regidor i portaveu de Compromís per Mislata ha manifestat que “les nostres esmenes al pressupost busquen allunyar-se de les grans obres faraòniques i actuar en programes que milloren la vida de les persones” a més el regidor ha lamentat “que aquest pressupost és el pressupost de la campanya electoral 2019 i l’augment de les inversions respon a eixe interés partidista”.

 

“El pressupost municipal ha de representar a tot el veïnat, i el que és més important eixir de la població mateixa. Compromís per Mislata ja vam presentar una moció per fer un pressupost participatiu a la nostra localitat que encara que va ser aprovada no sabem quan es posarà en marxa” ha conclòs Gil.

Compromís per Mislata presenta enmiendas en el presupuesto municipal 

Compromís per Mislata presenta enmiendas al presupuesto municipal del 2018 con el objetivo de incrementar las subvenciones destinadas a organizaciones de carácter social como Cruz Roja o AHUIM entre otras. Y mejorar el alumbrado público y la pavimentación de las calles.

Javier Gil, regidor y portavoz de Compromís per Mislata ha manifestado que “nuestras enmiendas al presupuesto buscan alejarse de las grandes obras faraónicas y actuar en programas que mejoran la vida de las personas” además el regidor ha lamentado “que este presupuesto es el presupuesto de la campaña electoral 2019 y el aumento de las inversiones responde a ese interés partidista”.

“El presupuesto municipal tiene que representar a todo el vecindario, y lo que es más importante salir de la misma población. Compromís per Mislata ya presentamos una moción para hacer un presupuesto participativo en nuestra localidad que aunque fue aprobada no sabemos cuando se pondrá en marcha” ha concluido Gil.