Compromís per Mislata denuncia el despropòsit en el qual converteixen els membres de l’equip de govern cada comissió que se celebra en l’Ajuntament de Mislata. Aquesta vegada, no només les preguntes del portaveu de Compromís, Javier Gil, han colpejat contra la paret d’un frontó, més encara, ja que ha vist com la regidora de Comerç, Maika Tarín, li insultava.

La comissió transcorria amb tranquil·litat fins que Gil ha plantejat la pregunta, incòmoda per als socialistes. El portaveu de Compromís interrogava per les bases de les casetes per a les festes municipals i la nul·la transparència a l’hora d’informar en comissió sobre aquest tema.

La falta d’arguments ha derivat en l’insult, aquesta vegada en la boca de Maika Tarín qui literalment, dirigint-se a Gil, li ha etzibat un “tu lo que eres, es un poco gilipollas”. De fet, ha portat el tema al plànol personal amb un“no t’aguante”.

La situació ha derivat en el despropòsit, quan Tarín ha abandonat la sala de reunions i el regidor Toni Arenas ha convidat als presents que taparen el tema, assegurant que davant l’insult anaven a negar la major. Després de la tornada de la regidora Tarín i en la presència de tots, aquesta no ha demanat disculpes al portaveu de Compromís, finalitzant la comissió amb l’habitual prepotència de l’equip de govern.

“La confrontació d’idees és habitual en política, el que no és habitual, és veure el menyspreu i la prepotència amb la qual els regidors socialistes tracten a l’oposició. Tenen la pell molt fina. Aquesta vegada ho han fet mitjançant l’insult, altres vegades utilitzen altres mitjans per a atacar-me en l’àmbit personal. Amb mi han donat en os i no ho vaig a tolerar”, ha explicat Gil.

Finalment, Gil ha confiat que es reflectisca en acta la situació viscuda i no amagar-la, com el regidor Toni Arenas s’obstinava a defensar amb un ”nosaltres no hem sentit res”. El portaveu de Compromís ha demanat que “per dignitat ha de costar en acta aquesta deplorable situació que, desgraciadament, hem de viure dia a dia quan els regidors socialistes apliquen el Bielsa Style”.

 

 

Javier Gil “atónito” ante los insultos de Maika Tarín hacía él durante la comisión de Cultura

 

 

Compromís per Mislata denuncia el esperpento en el que convierten los miembros del equipo de gobierno cada comisión que se celebra en el Ayuntamiento de Mislata. Esta vez, no solo las preguntas del portavoz de Compromís, Javier Gil, se han golpeado contra la pared de un frontón, sino que, además ha tenido que ver como la concejala de Comercio, Maika Tarín, le insultaba.

La comisión transcurría con tranquilidad hasta que Gil ha planteado la pregunta, incómoda para los socialistas. El portavoz de Compromís interrogaba por las bases de las casetas para las fiestas municipales y la nula transparencia a la hora de informar en comisión sobre este tema.

La falta de argumentos ha derivado en el insulto, esta vez en la boca de Maika Tarín quien literalmente, dirigiendose a Gil, le ha espetado un “tú lo que eres es un poco gilipollas”. De hecho, ha llevado el tema al plano personal con un “no te aguanto”.

La situación ha derivado en el esperpento, cuando Tarín ha abandonado la sala de reuniones y el concejal Toni Arenas ha invitado a los presentes a que taparan el tema, asegurando que ante el insulto iban a negar la mayor. Tras la vuelta de la concejala Tarín y en la presencia de todos, ésta no ha pedido disculpas al portavoz de Compromís, finalizando la comisión con la habitual prepotencia del equipo de gobierno.

“La confrontación de ideas es algo habitual en política, lo que no es habitual, es ver el desprecio y la prepotencia con la que los concejales socialistas tratan a la oposición. Tienen la piel muy fina. Está vez lo han hecho mediante el insulto, otras veces utilizan otros medios para atacarme en el ámbito personal. Conmigo han dado en hueso y no lo voy a tolerar”, ha explicado Gil.

Por último, Gil ha confiado en que se refleje en acta la situación vivida y no esconderla, como el concejal Toni Arenas se empeñaba en defender con un “nosotros no hemos oído nada”. El portavoz de Compromís ha pedido que “por dignidad tiene que costar en acta esta deplorable situación que, desgraciadamente, tenemos que vivir día a día cuando los concejales socialistas aplican el Bielsa Style”.