L’Ajuntament de Mislata ha deixat passar el termini de temps que tenia per contestar si acceptava el suggeriment del Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana que suggeria al govern municipal del PSOE de l’Ajuntament de Mislata que estudie amb l’oposició la modificació del seu reglament en allò que refereix al torn de paraules “a fi que aquests límits no comporten una vulneració dels drets fonamentals a l’exercici del càrrec públic i de participació en els assumptes públics”.

Davant aquesta falta de contestació el Síndic de Greuges ha realitzat un requeriment de resposta a l’Ajuntament de Mislata, ja  que “no ha contestat de manera expressa dins del termini màxim d’un mes, tal com és preceptiu, segons la Llei 11/1988 del Síndic de Greuges. I l’insta a contestar en un termini màxim de 15 dies si accepta o no la resolució”.

Aquesta resolució del Síndic de Greuges va ser fruit de la queixa interposada per Compromís per Mislata al mes de novembre en la qual es manifestava que la limitació temporal i de nombre en el torn de precs i preguntes feia complicada la tasca de control al govern per part de l’oposició.

El regidor i portaveu de Compromís per Mislata, Javier Gil lamenta “que el govern de Bielsa menyspree una institució tan important com el Síndic de Greuges, i esperem que aprofite aquesta segona oportunitat que li donen per acceptar el suggeriment i començar un diàleg amb l’oposició”.

“Esperem que el municipi de Mislata no aparega en l’informe anual que el Síndic de Greuges presenta a Les Corts per no complir amb els terminis que marca la llei i el suggeriment plantejat pel Síndic” ha conclòs Gil.

 

 

El Ayuntamiento de Mislata ignora el Síndic de Greuges

El Ayuntamiento de Mislata ha dejado pasar el plazo de tiempo que tenía para contestar si aceptaba la sugerencia del Síndic de Greuges de la Comunidad Valenciana que sugería al gobierno municipal del PSOE del Ayuntamiento de Mislata que estudie con la oposición la modificación de su reglamento en aquello que refiere al turno de palabras “a fin que estos límites no comporten una vulneración de los derechos fundamentales en el ejercicio del cargo público y de participación en los asuntos públicos”.
Ante esta falta de respuesta el Síndic de Greuges ha realizado un requerimiento de respuesta al Ayuntamiento de Mislata, puesto que “no ha contestado de manera expresa dentro del plazo máximo de un mes, tal como es preceptivo, según la Ley 11/1988 del Síndic de Greuges. Y lo insta a contestar en un plazo máximo de 15 días si acepta o no la resolución”.
Esta resolución del Síndic de Greuges fue fruto de la queja interpuesta por Compromís per Mislata el mes de noviembre en la cual se manifestaba que la limitación temporal y de número en el turno de ruegos y preguntas hacía complicada la tarea de control al gobierno por parte de la oposición.
El regidor y portavoz de Compromís per Mislata, Javier Gil lamenta “que el gobierno de Bielsa desprecie una institución tan importante como el Síndic de Greuges, y esperamos que aproveche esta segunda oportunidad que le dan para aceptar la sugerencia y empezar un diálogo con la oposición”.
“Esperamos que el municipio de Mislata no aparezca en el informe anual que el Síndic de Greuges presenta a Les Corts por no cumplir con los plazos que marca la ley y la sugerencia planteada por el Síndic” ha concluido Gil.