Compromís per Mislata convida tots els regidors i regidores de l’Ajuntament de Mislata a unir-se al Codi de Bon Govern de la Generalitat Valenciana que va impulsar la Conselleria de Transparència. El regidor Javier Gil, de Compromís, després d’estudiar la normativa ja està inscrit al codi de Bon Govern des del mes de desembre.

El Codi de Bon Govern, d’obligat compliment per als alts càrrecs de la Generalitat Valenciana, permet l’adhesió voluntària per als càrrecs públics municipals. Aquest codi és una eina molt útil per tal d’evitar la mala praxi en la tasca política.

En paraules de Javier Gil “l’adhesió al Codi de Bon Govern no hauria de desagradar a ningú ja que suposa un instrument que permet avançar cap a una manera de fer política més transparent i per a tota la ciutadania”

“Moltes vegades, alguns polítics i polítiques tendeixen a agranar cap a casa i quan es desenvolupa el càrrec de regidor o regidora, a l’oposició o al govern, cal estar sempre obert a escoltar a tothom i també a representar tota la ciutadania de la mateixa manera” afig Gil.

 

Compromís per Mislata invita a todos los concejales y concejalas a unirse al Código de Buen Gobierno de la Generalitat

Compromís per Mislata invita a todos los concejales y concejalas del Ayuntamiento de Mislata a unirse al Código de Buen Gobierno de la Generalitat Valenciana que impulsó la Conselleria de Trasparencia. El concejal Javier Gil, de Compromís, después de estudiar la normativa está inscrito en el Código de Buen Gobierno desde el mes de diciembre.

El Código de Buen Gobierno, de obligado cumplimiento para los altos cargos de la Generalitat Valenciana, permite la adhesión voluntaria para los cargos públicos municipales. Este código es una herramienta muy útil para evitar la mala praxis en el desempeño político.

En palabras de Javier Gil “la adhesión al Código de Buen Gobierno no tendría que disgustar a nadie ya que supone un instrumento que permite avanzar hacia una manera de hacer política más transparente y para toda la ciudadanía”.

“Muchas veces, algunos políticos y políticas tienden a barrer hacia casa y cuando se ejerce el cargo de concejal o concejala, en la oposición o el gobierno, es necesario estar siempre abierto a escuchar a todo el mundo y también a representar a toda la ciudadanía por igual”, añade Gil.