Compromís per Mislata ha presentat una moció per a millorar els espais d’esbarjo per a gossos en la qual els cans puguen desenvolupar-se plenament com a animals així com interaccionar amb les persones que així ho desitgen. D’aprovar-se, aquesta moció dóna resposta a una demanda ciutadana bastant generalitzada que exigeix espais dignes on els seus gossos puguen desenvolupar-se, així com interactuar amb altres gossos.

El regidor i portaveu de Compromís per Mislata, Javier Gil, ha manifestat que es mostra “molt content i engrescat amb aquest projecte que, per fi, i en cas d’aprovar-se, donaria als gossos el benestar que es mereixen”. A més, ha mostrat preocupació perquè “l’aprovació d’esta moció depén de la majoria absoluta del PSOE que en múltiples ocasions ha votat a favor del maltractament animal i, com en el passat plenari, contra els interessos dels mislaters i mislateres amb el seu vot en contra a la proposta de resolució per a la gratuïtat de la piscina municipal d’estiu per a menors de 12 anys que presentàrem nosaltres mateixos”.

La moció per a la creació dels espais d’esbarjo per als gossos inclou la formació d’una comissió de treball per a buscar possibilitats de millorar el benestar dels gossos, la inclusió de zones d’agility per als cans i que la comissió estudie quin és el millor espai per a col·locar aquestes zones d’esbarjo.

Compromís per Mislata propone la creación de espacios de esparcimiento para perros con el fin de mejorar su bienestar

Compromís per Mislata ha presentado una moción para mejorar los espacios de esparcimiento para perros en la que los estos puedan desarrollarse plenamente como animales asi como interactuar con las personas que así lo deseen. De aprobarse, esta moción da respuesta a una demanda ciudadana bastante generalizada que exige espacios dignos donde los perros puedan desarrollarse, así como interacturar con otros perros.

El concejal y portavoz de Compromís per Mislata, Javier Gil, ha manifestado que se muestra “muy contento y con ganas de arrancar este proyecto que, por fin, y en caso de aprobarse, daría a los perros el bienestar que se merecen”. Además, ha mostrado preocupación porque “la aprobación de esta moción depende de la mayoría absoluta del PSOE que en múltiples ocasiones ja votado a favor del maltrato animal y, como en el pasado pleno, contra los intereses de los mislateros y mislateras con su voto en contra de la propuesta de resolución para la gratuidad de la piscina municipal de verano para menores de 12 años que presentamos nosotros mismos”.

La moción para la creación de los espacios de esparcimiento para los perros incluye la formación de una comisión de trabajo para buscar posibilidades de mejora del bienestar de los perros, la inclusión de zonas de agility para los canes y que la comisión estudie cual es el mejor espacio para colocar estas zonas de esparcimiento.