Compromís per Mislata proposa la gratuïtat de la piscina d’estiu per als menors de 12 anys empadronats a Mislata. Aquesta proposta de resolució s’emmarca dins de les mesures que la coalició valencianista de Mislata proposa per fer més fàcil el dia a dia dels mislaters i mislateres.

Segons el portaveu de Compromís per Mislata, Javier Gil, “amb aquesta proposta ens avancem i fem una previsió de cara a l’estiu vinent per tal que els pares i mares que acompanyen els seus fills i filles a la piscina municipal d’estiu no hagen de pagar doble o triple perquè els seus fills gaudisquen”.

Amb aquesta mesura Compromís per Mislata pretén, sobretot, que l’estiu siga molt millor per a tots els xiquets, xiquetes i jovent en general de la localitat, com ja passa en molts municipis veïns, sense que ningú es quede en casa per motius econòmics.

Segons Javier Gil, “Compromís per Mislata treballa de valent perquè els mislaters i mislateres aconseguisquen la felicitat de cada dia, una sèrie de mesures que facen del nostre poble un lloc millor per a nàixer, créixer i viure. I per a tot açò la col·laboració en la política municipal de Compromís és imprescindible”.

 

Compromís per Mislata propone la gratuidad de la piscina de verano para los menores de 12 años

 Compromís per Mislata propone la gratuidad de la piscina de verano para los menores de 12 años empadronados en Mislata. Esta propuesta de resolución se enmarca dentro de las medidas que la coalición valencianista de Mislata propone para hacer más fácil el día a día de los mislateros y mislateras.

Según el portavoz de Compromís per Mislata, Javier Gil, “con esta propuesta nos avanzamos y hacemos una previsión de cara al verano que viene para que los padres y madres que acompañen a sus hijos e hijas a la piscina municipal de verano no tengan que pagar el doble o el triple para que sus hijos disfruten”.

Con esta medida Compromís per Mislata pretende, sobre todo, que el verano sea mucho mejor para todos los niños, niñas y jóvenes en general de la localidad, como ya pasa en otros municipios vecinos, sin que nadie se quede en casa por motivos económicos.

Según Javier Gil, “Compromís per Mislata trabaja intensamente para que los mislateros y mislateras consigan la felicidad de cada día, una serie de medidas que hagan de nuestro pueblo un lugar mejor para nacer, crecer y vivir. Y para todo esto la colaboración en la política municipal de Compromís per Mislata es imprescindible”.