Compromís per Mislata proposa un estudi perquè la ubicació dels nous contenidors no dificulte la visió dels vianants i conductors, i així poder evitar possibles accidents dels veïns i veïnes de Mislata.

Javier Gil, regidor i portaveu de Compromís per Mislata, ja va plantejar el problema en diverses comissions informatives d’urbanisme i sempre va obtenir el silenci com a resposta. De fet “portem des de l’1 de març esperant que ens faciliten la ubicació dels contenidors a Mislata i 7 mesos després encara no tenim resposta”.

“Per això volem proposar que, ja que es col·locaran els nous contenidors, es faça un estudi per tal d’ubicar-los on siguen menys problemàtic per als veïns i veïnes de Mislata” ha conclòs Gil. D’aquesta manera s’evitaria haver de canviar els contenidors una vegada col·locats.

 

Compromís per Mislata propone un estudio previo a la ubicación de los nuevos contenedores para que no dificulten la visibilidad de los peatones

Compromís per Mislata propone un estudio para que la ubicación de los nuevos contenedores no dificulte la visión de los peatones y conductores, y así poder evitar posibles accidentes de los vecinos y vecinas de Mislata.

Javier Gil, regidor y portavoz de Compromís per Mislata, ya planteó el problema en varias comisiones informativas de urbanismo y siempre obtuvo el silencio por respuesta. De hecho “llevamos desde el 1 de marzo esperando que nos faciliten la ubicación de los contenedores en Mislata y 7 meses después todavía no tenemos respuesta”.

“Por eso queremos proponer que, puesto que se colocarán los nuevos contenedores, se haga un estudio para ubicarlos donde sean menos problemático para los vecinos y vecinas de Mislata” ha concluido Gil. De este modo se evitaría tener que cambiar los contenedores una vez colocados.