Compromís per Mislata lamenta que el municipi s’haja quedat sense actes de reivindicació d’una mobilitat més sostenible en el context de la setmana europea de la mobilitat, com sí que han fet multitud d’ajuntaments arreu d’Europa.

Des de Compromís per Mislata insten al govern de Bielsa a aplicar iniciatives reals de sostenibilitat en la mobilitat. Segons Javier Gil, portaveu del partit valencianista a Mislata, “el que demostra Bielsa amb aquesta passivitat davant de la setmana europea de la mobilitat és un doble discurs que no s’aguanta per cap lloc. Per una banda inicia guerres amb altres municipis per a aconseguir un bus capat des del minut zero i per l’altra no li dóna importància a la mobilitat sostenible”. Per això, afig, “cal ser valents i engegar d’una vegada les politiques verdes i ecosotenibles que necesiten ciutats grans com Mislata, més enllà d’una pedalada amb els alumnes dels centres de Mislata per a eixir en la foto”.

De fet, des de Compromís per Mislata creiem que cal tindre obertura de mires pel que fa a les polítiques verdes i, en aquest sentit, Bielsa pot pendre bona nota de les accions i el compromís que està tenint el consistori del cap i casal amb el nostre territori, recursos i natura.  Segons Gil, la innacció en l’aplicació de polítiques verdes per part de l’ajuntament de Mislata no és més “que la constatació de la manca de projecte d’un govern que va a la deriva”.

“Les polítiques de Bielsa són nomes un empastre que després altres administracions han de reparar, com ha passat amb el pacte per la mobilitat, el bono transport o la targeta del lloguer de bici. Mislata sempre es l’última en pujar-se al tren d’uns avantatges que farien millor la vida de les seues veïnes i veïns” ha conclòs Gil.

 

Compromís per Mislata lamenta la falta de implicación del gobierno del municipio en la semana de la movilidad

Compromís per Mislata lamenta que el municipio se haya quedado sin actos de reividicación de una movilidad más sostenible en el contexto de la semana europea de la movilidad como sí que han hecho ayuntamientos de toda Europa.

Desde Compromís per Mislata instan al gobierno de Bielsa a aplicar iniciativas reales de sostenibilidad en la movilidad. Según Javier Gil, portavoz del partido valencianista en Mislata, “el que demuestra Bielsa con esta pasividad ante la semana europea de la movilidad es un doble discurso que hace aguas. Por un lado inicia guerras con otros municipios para conseguir el autobús capado desde el minuto cero y por otro lado no le da importancia a la movilidad sostenible ni hoy ni ningún dia del año”. Por eso, añade, “hace falta ser valientes y iniciar de una vez por todas políticas verdes y ecosostenibles que necesitan ciudades grandes como Mislata, más allá de una pedalada con los alumnos de los centros de Mislata para salir en la foto”.

De hecho, desde Compromís per Mislata creemos que hace falta tener obertura de mirar en lo que respecta a políticas verdes y, en este sentido, Bielsa puede tomar buena nota de las acciones y el compromiso que esta teniendo el consistorio de València con el territorio, los recursos y la naturaleza. Según Gil, la innacción en la aplicación de políticas verdes por parte del ayuntamiento de Mislata no es más “que la constatación de la falta de proyecto de un gobierno que va a la deriva”.

“Las políticas de Bielsa son solo un empastre que después otras administraciones tienen que reparar, cómo ha pasado con el pacto por la mobilidad, el bono transporte o la tarjeta del alquiler de bici. Mislata siempre es la última en subirse al tren de unas ventajas que harían mejor la vida de sus vecinas y vecinos” ha concluido Gil.