Compromís per Mislata condemna les agressions físiques que va patir una veïna de Mislata per part de membres de la penya taurina de la mateixa localitat i demana explicacions de Carlos Bielsa, alcalde de la localitat, que segueix amagat una setmana després d’aquestos fets tan penosos.

Compromís sempre s’ha posicionat al costat de la no-violència, del diàleg i de la participació política per això hem proposat en repetides ocasions una consulta perquè el poble de Mislata decidisca si vol continuar maltractant animals per a passar-ho bé o, en canvi, avançar tots i totes junts com a societat i deixar de fer-ho. En paraules del portaveu de Compromís per Mislata, Javier Gil, “el que ha passat és producte de la lògica en este tipus de situacions, ja que la violència genera violència i, per tant, era previsible que un fet així acabara passant”.

De fet, afegeix Gil, “és penós que el govern del senyor Bielsa preferisca mirar cap a una altra banda i tirar balons fora, tot negant-se a realitzar declaracions al respecte i minimitzant el problema que ell va generar quan va decidir unilateralment tornar a portar els bous a Mislata. Ara, doncs, és el moment en què Bielsa hauria de baixar a l’arena i donar la cara”.

Cal recordar que els bous a Mislata van ser suprimits durant 20 anys i van ser restituïts pel senyor Bielsa i “han generat un problema de crispació entre els veïns i veïnes que no exisitia”.  En aquesta línia, el portaveu de Compromís per Mislata afirma que “a la nostra vila hem passat del ‘vale tudo’ de Corredera al ‘tot s’hi val’ del senyor Bielsa, fet que passa quan es tenen els principis de Groucho Marx, com succeïx en el cas de l’alcalde de Mislata”.

Així, des de Compromís per Mislata, que sempre s’han posicionat al costat de la no-violència cap a persones i animals, asseguren que seguiran insistint i treballant per a acabar amb aquest tipus de celebracions a Mislata, ja que només creen conflictivitat i crispació social, com ben palés ha quedat després de les agressions del passat 2 de setembre.

Compromís per Mislata pide explicaciones a Bielsa por las agresiones de miembros de la peña taurina

Compromís per Mislata condena las agresiones físicas que sufrió una vecina de Mislata por parte de miembros de la peña taurina de la misma localidad y pide explicaciones a Carlos Bielsa, alcalde del municipio, que sigue escondido una semana después de estos hechos tan penosos.

Compromís per Mislata siempre se ha posicionado al lado de la no violencia, del diálogo y de la participación política, por eso han propuesto en varias ocasiones una consulta para que el pueblo de Mislata decida si quiere continuar maltratando animales para pasarlo bien o, en cambio, avanzar todos y todas juntos como sociedad y dejar de hacerlo. En palabras del portavoz de Compromís per Mislata, Javier Gil, “ lo que ha pasado es producto de la lógica en este tipo de situaciones, ya que la violencia genera más violencia y, por tanto, era previsible que un hecho así acabara pasando”.

De hecho, añade Gil, “es muy  penoso que el gobierno del señor Bielsa prefiera mirar hacia otro lado y echar balones fuera, negándose a realizar declaraciones al respecto y minimizando el problema que él generó cuando decidió unilateralmente volver a traer los toros a Mislata. Ahora pues, es el momento en el que Bielsa debería bajar al ruedo y dar la cara”.

Cabe recordar que los toros en Mislata fueron suprimidos durante 20 años y fueron restituidos por el señor Bielsa  “generando un problema de crispación entre los vecinos y vecinas que no existía”. En esta línea, el portavoz de Compromís per Mislata afirma que “en nuestra vila hemos pasado del ‘vale tudo’ de Corredera al ‘todo vale’ del señor Bielsa, hecho que pasa cuando se tienen los principios de Groucho Marx, como sucede en el caso del alcalde de Mislata”.

Así, desde Compromís per Mislata, que siempe se ha posicionado al lado de la no violencia hacia personas y animales, aseguran que seguirán insistiendo y trabajando para acabar con este tipo de actos en Mislata, ya que sólo crean conflictividad y crispación social, como claramente se ha manifestado después de las agresiones del 2 de septiembre”.