Compromís per Mislata va comptar ahir amb la presència de Pere Fuset, president de la Junta Central Fallera, al sopar anual de germanor que es realitzà en motiu de les festes populars de Mislata.

Pere Fuset va visitar les casetes de les diferents agrupacions locals, falleres i no falleres, i va poder comprovar de prop l’esperit fester de Mislata. En paraules de president de la Junta Central Fallera, Pere Fuset, “les falles i la cultura festiva en general ens unixen com a valencians i Mislata n’és un gran exemple”.

Per la seua banda, el portaveu de Compromís per Mislata, Javier Gil, es va mostrar molt content per la gran acollida dels veïns i veïnes de Mislata i va incidir en la necessitat “d’eixir al carrer, relacionar-se entre veïnes i veïnes i conéixer totes les maneres de fer i punts de vista”.

Al sopar també es van unir el síndic de Compromís a les Corts, Fran Ferri; la diputada a les Corts, Marian Campello; i la diputada a les Corts, Isaura Navarro; que van rebre també una gran acollida pel poble de Mislata.

Compromís per Mislata acerca a Pere Fuset a las fiestas populares.

Compromís per Mislata contó anoche con la presencia de Pere Fuset, presidente de la Junta Central Fallera, en la cena anual de hermandad que se realiza con motivo de las fiestas populares de Mislata.

Pere Fuset visitó las casetas de diferentes agrupaciones locales, falleras y no falleras, y pudo comprobar de cerca el espíritu fiestero de Mislata. En palabras del Presidente de la Junta Central Fallera, Pere Fuset, “las fallas y la cultura festiva en general nos unen como valencianos y Mislata es un gran ejemplo de esto”.

Por otro lado, el portavoz de Compromís per Mislata, Javier Gil, se mostró muy contento por la gran acogida de los vecinos y vecinas de Mislata e incidió en la necesidad “de salir a la calle, relacionarse entre vecinos y vecinas y conocer todas las maneras de hacer y todos los puntos de vista”.

A la cena también se unieron el Síndic de Compromís en las Corts, Fran Ferri; la diputada en las Corts, Marian Campello; y la diputada en las Corts, Isaura Navarro; que recibieron, también, una gran acogida por el pueblo de Mislata.