Amb la tradicional penjada de cartells, ahir a les 00:00 de la nit va començar la campanya electoral que el pròxim 26 de juny es materialitzarà en un canvi decisiu al Congrés gràcies als vots del poble de Misalta. Un inici il·lusionant amb molt treball per davant però amb la força i el trellat del gran equip humà que formen els col·lectius de Compromís per Mislata, Podem Mislata i Esquerra Unida.

La coalició A la València aspira a revalidar el triomf a les eleccions generals a la localitat, i fins i tot superar per un ampli marge a la resta de partits tradicionals, ajudant amb aquests vots, a una victòria a nivell autonòmic i nacional de la coalició d’esquerres transformadora, no només per a aconseguir el “sorprasso” al PSOE, sinó per a ser la primera força, alguna cosa impensable fa uns anys.

Inicio de campaña en Mislata de Compromís-Podemos-Esquerra Unida: A La Valenciana

Con la tradicional pegada de carteles ayer por la noche a las 00:00 empezó la que será la campaña electoral que el próximo 26 de junio produzca un cambio decisivo en el congreso de los diputados. Un inicio ilusionante con mucho trabajo por delante pero con la fuerza del gran equipo humano que componen los colectivos de Compromís per Mislata, Podem Mislata y Esquerra Unida.

La coalición A La Valencia aspira a volver a ganar las elecciones en la localidad, e incluso superar por un amplio margen al resto de partidos tradicionales, ayudando con estos votos, a una victoria a nivel autonómico y nacional de la coalición de izquierdas transformadora, para no solo conseguir el “sorprasso” de superar al PSOE, sino ser la primera fuerza, algo impensable hace unos años.