Compromís per Mislata ha presentat una moció en què insta a l’Ajuntament de Mislata a lluitar de manera activa contra l’assetjament escolar o “bullying” als centres escolars. Les agressions en l’àmbit escolar tenen greus conseqüències en els menors i l’impuls de la lluita contra aquesta xacra ha d’eixir dels poders públics.

Des de Compromís per Mislata considerem vital que les eines per a combatre aquesta situació estiguen a l’abast d’educadors, pares, mares i alumnes dels centres educatius. Així proposem la posada en marxa d’un servei d’assessorament permanent que detecte al més aviat possible qualsevol cas que s’estiga produint. A banda de treballar en la prevenció amb campanyes i testimonis reals als nostres centres.

“L’Ajuntament de Mislata deu ser un protagonista actiu en aquesta lluita contra l’assetjament escolar i en la prevenció d’aquests problemes”, explica Javier Gil, regidor de Compromís. Així mateix, “Compromís per Mislata sempre estarem al costat de l’equip de govern en polítiques socials i que lluiten per una millor educació de les nostres filles i fills”, finalitza Gil.

“Compromís demana a tota la comunitat educativa que s’involucre i lluitem tots a una contra l’assetjament escolar que tants problemes crea en els més menuts, perquè entre estudiants, professors, mares i pares podrem acabar amb aquest problema de les nostres aules. Si eliminem el bullying de les aules estarem fent que els nostres menors siguen molt millors persones”.

Per altra banda, Javier Gil també ha presentat una moció per eliminar les expulsions dels centres escolars, perquè entenem que hem d’implementar mesures alternatives que conduïsquen al desenvolupament de conductes positives. “Des de Compromís estem fermament convençuts que es tracta d’una mesura coercitiva, arcaica i desproveïda de tota justícia pedagògica. Si aspirem al fet que els nostres ambients escolars siguen pròspers i al fet que tots els estudiants aconseguisquen bons nivells d’aprofitament, hem d’adoptar doncs, un enfocament que reduïsca les pràctiques excloents i establisca un procediment disciplinari més progressista, un que de veritat ajude als estudiants a aprendre conductes positives i a reparar el dany causat quan ocorren comportaments negatius”.

 

Compromís per Mislata presenta una moción para luchar contra el bullying en los colegios del municipio

 

Compromís per Mislata ha presentado una moción en la que insta al Ayuntamiento de Mislata a luchar de manera activa contra el acoso escolar o “bullying” en los centros escolares. Las agresiones en el ámbito escolar tienen graves consecuencias en los menores y el impulso de la lucha contra esta lacra tiene que salir de los poderes públicos.

Desde Compromís per Mislata consideramos vital que las herramientas para combatir esta situación estén al alcance de educadores, padres, madres y estudiantes de los centros educativos. Así proponemos la puesta en marcha de un servicio de asesoramiento permanente que detecte lo antes posible cualquier caso que se esté produciendo. Además de trabajar en la prevención con campañas y testigos reales en nuestros centros.

“El Ayuntamiento de Mislata debe de ser un protagonista activo en esta lucha contra el acoso escolar y en la prevención de estos problemas”, explica Javier Gil, regidor de Compromís. Así mismo, “En Compromís per Mislata siempre estaremos junto al equipo de gobierno en políticas sociales y que luchen por una mejor educación de nuestras hijas e hijos”, finaliza Gil.

“Compromís pide a toda la comunidad educativa que se involucre y luchemos todos a una contra el acoso escolar que tantos problemas crea en los más pequeños, porque entre estudiantes, profesores, madres y padres podremos acabar con este problema de nuestras aulas. Si eliminamos el bullying de las aulas estaremos haciendo que nuestros menores sean mucho mejores personas”.

Por otro lado, Javier Gil también ha presentado una moción para eliminar las expulsiones de los centros escolares, porque entendemos que tenemos que implementar medidas alternativas que conduzcan al desarrollo de conductas positivas. “Desde Compromís estamos firmemente convencidos que se trata de una medida coercitiva, arcaica y desprovista de toda justicia pedagógica. Si aspiramos al hecho que nuestros ambientes escolares sean prósperos y al hecho que todos los estudiantes consigan buenos niveles de aprovechamiento, tenemos que adoptar pues, un enfoque que reduzca las prácticas excluyentes y establezca un procedimiento disciplinario más progresista, uno que de verdad ayude a los estudiantes a aprender conductas positivas y a reparar el daño causado cuando ocurren comportamientos negativos”.