Després de 9 anys en els quals la direcció del CEIP Ausiàs March i l’AMPA han demanat l’ampliació del menjador escolar, per fi la Conselleria d’Educació, amb Vicent Marzà al capdavant, farà real el projecte per a ampliar la superfície i la capacitat del menjador, en un col•legi on cada any es queden més d’un centenar alumnes sense plaça.

El nou tarannà del Consell es comprova amb aquests actes, durant 9 anys l’anterior govern del PP no havia fet res per impulsar el projecte del menjador, i amb l’arribada del nou conseller, Marzà, les escoles públiques han vist incrementades les inversions, ja que, l’educació i la sanitat públiques són i seran una prioritat del nou govern valencià.

Així les famílies dels estudiants podran conciliar la seua vida familiar i laboral, ja que, no hi haurà alumnes que es queden sense plaça de menjador, ja que no serà un problema la falta d’espai a partir de l’any que ve. I obtenen el premi per tants anys de lluita per millorar el centre on estudien els seus fills.

Per altra banda, en Compromís per Mislata lamenten l’afany de protagonisme de l’alcalde de Mislata que no dubta a utilitzar qualsevol acte per fer-se una foto. Javier Gil, regidor a l’Ajuntament de Mislata, davant la visita del director general d’educació al col•legi Ausiàs March ha comentat: “Que estem en contra de la despesa de recursos públics per fer propaganda d’un acte on només es busca la foto i que més pareix un passe de models. No cal muntar aquest circ per informar d’unes actuacions que amb una telefonada al ampa i al centre hauria bastat, i a més a més quan ja estaven informades d’aquestes actuacions”.

 

Compromís per Mislata celebra el proyecto de ampliación del comedor de Ausiàs March

Después de 9 años en los cuales la dirección del CEIP Ausiàs March y el AMPA han pedido la ampliación del comedor escolar, por fin la Consejería de Educación, con Vicent Marzà al frente, hará real el proyecto para ampliar la superficie y la capacidad del comedor, en un colegio donde cada año se quedan más de un centenar alumnos sin plaza.

El nuevo talante del Consell se comprueba con estos actos, durante 9 años el anterior gobierno del PP no había hecho nada para impulsar el proyecto del comedor, y con la llegada del nuevo conseller, Marzà, las escuelas públicas han visto incrementadas las inversiones, puesto que, la educación y la sanidad públicas son y serán una prioridad del nuevo gobierno valenciano.

Así las familias de los estudiantes podrán conciliar su vida familiar y laboral, puesto que, no habrá alumnas y alumnos que se quedan sin plaza de comedor, ya que no será un problema la falta de espacio a partir del año que viene. Y obtienen el premio por tantos años de lucha para mejorar el centro donde estudian sus hijos.

Por otro lado, en Compromís per Mislata lamentamos el afán de protagonismo del alcalde de Mislata que no duda a utilizar cualquier acto para hacerse una foto. Javier Gil, regidor en el Ayuntamiento de Mislata, ante la visita del director general de educación al colegio Ausiàs March ha comentado: “Que estamos en contra del gasto de recursos públicos para hacer propaganda de un acto donde sólo se busca la foto y que más parece un pase de modelos. No hay que montar este circo para informar de unas actuaciones que con una llamada telefónica al Ampa y al centro habría bastado, y además cuando ya estaban informadas de estas actuaciones”.