És d’agrair que, poques hores després de la nostra denúncia, l’equip de govern haja comunicat a la premsa que el procés de Xarxallibres s’iniciarà el pròxim dia 10 de desembre.

Un protocol al que, en comparació d’altres municipis de la comarca on s’ha activat immediatament, a Mislata s’arriba a remolc i demostra que el govern municipal viu acomodat en la seua majoria absoluta. I el més important, per part del PSOE ha girat l’esquena als veïns que han desitjat acollir-se a aquest programa i que solament han obtingut el silenci per resposta quan han anat a sol·licitar informació.

A més, no deixen de ser sorprenents les acusacions al regidor de Compromis per Mislata, Javier Gil, a qui la portaveu María Luisa Martínez Mora acusa de “mentir a la ciutadania, sabent que el protocol per a la presentació de les ajudes ja estava elaborat i a punt de ser anunciat”.

Una acusació que és totalment falsa i fora de lloc, ja que el dimecres 2 de desembre, en la comissió de cultura, Gil va preguntar pel protocol de Xarxallibres i la contestació va ser:”que estaven a l’espera d’una resposta des de Conselleria i sense aquesta no podien donar una data d’inici”.

Tot açò demostra l’excusa barata del PSOE a l’hora d’afrontar les seues obligacions de govern, ja que Compromís per Mislata ha pogut corroborar que a data del mateix dimecres 2 de desembre, la documentació del Xarxallibres encara no havia sigut remesa des de l’Ajuntament de Mislata a la Conselleria, per a la seua gestió i activació.

Javier Gil, regidor de Compromís per Mislata, vol considerar anecdòtica aquesta acusació, ja que “denota el nerviosisme propi del procés electoral, on les enquestes no li augura un bon resultat al PSOE”. Així mateix Gil convida al govern municipal, a fer una política oberta, participativa i centrada a atendre a les necessitats dels mislateros i mislateras.

 

 

Compromís agracede la rápida subsanación del gobierno municipal ante la pésima gestión que han hecho del Xarxallibres

Es de agradecer que, pocas horas después de nuestra denuncia, el equipo de gobierno haya comunicado a la prensa que el proceso de Xarxallibres se iniciará el próximo día 10 de diciembre.

Un protocolo al que, en comparación con otros municipios de la comarca donde se ha activado de inmediato, en Mislata se llega a remolque y demuestra que el gobierno municipal vive acomodado en su mayoría absoluta. Y lo más importante, por parte del PSOE se ha ninguneado a los vecinos que han deseado acogerse a este programa y que solo han obtenido el silencio por respuesta cuando han ido a solicitar información.

Además, no dejan de ser sorprendentes los reproches y acusaciones al regidor de Compromis per Mislata, Javier Gil, a quien la portavoz María Luisa Martínez Mora acusa de “mentir a la ciudadanía, a sabiendas de que el protocolo para la presentación de las ayudas ya estaba elaborado y a punto de ser anunciado”.

Una acusación que es totalmente falsa y fuera de lugar, puesto que el miércoles 2 de diciembre, en la comisión de cultura, Gil preguntó por el protocolo de Xarxallibres y la contestación fue:”que estaban a la espera de una respuesta desde Conselleria y sin esta no podían dar una fecha de inicio.”.

Todo ello demuestra la excusa barata del PSOE a la hora de afrontar sus obligaciones de gobierno, ya que Compromís per Mislata ha podido corroborar que a fecha del mismo miércoles 2 de diciembre, la documentación del Xarxallibres aún no había sido remitida desde el Ayuntamiento de Mislata a la Conselleria, para su gestión y activación.

Javier Gil, regidor de Compromís per Mislata, quiere considerar anecdótica esta acusación, puesto que “denota el nerviosismo propio del proceso electoral,  en donde las encuestas no le augura un buen resultado al PSOE”. Asimismo Gil invita al gobierno municipal, a hacer una política abierta, participativa y centrada en atender a las necesidades de los mislateros y mislateras.