Un senzill tràmit que pot realitzar-se telemàticament com és l’ajuda per la compra de llibres que ha promogut el conseller Marzà sembla que a Mislata es convertirà en les 12 proves d’Hèrcules. Des de l’administració local s’estan posant traves per a la percepció d’aquestes ajudes que en altres Ajuntaments ja comencen a tramitar-se. De fet, els interessats encara no compten amb un protocol d’actuació per a sol·licitar les ajudes.

Aquesta és una prova més del personalisme amb el qual governa Carlos Fernández Bielsa. Des de la seua arribada fa l’efecte que en l’Ajuntament de Mislata solament es faciliten aquelles accions creades per l’alcalde, malgrat que el que es reba siga bo i beneficiós per als veïns. Demanem que envie ja la documentació a Conselleria perquè el xarxallibres deixe de retardar-se, i sobretot que no pose excuses falses culpant a uns altres, quan l’únic culpable és la deixadesa d’aquest equip de govern que solament busca la foto amb el mínim esforç.

Des de Compromís per Mislata instem al fet que s’inicie el procés al més prompte possible, perquè els mislaters i mislateres puguen gestionar i demanar les ajudes que li corresponen, i d’aquesta manera puguen rebre l’ingrés sense més demora.

En aquest sentit, Javier Gil, regidor de Compromís per Mislata, exigeix a Bielsa que “comence a treballar per i per als veïns” i de prioritat a les polítiques d’educació i cultura” deixant el seu personalisme, que tant li acosta al PP i que ataca a la igualtat d’oportunitats, a un costat.

 

Bielsa pone trabas al Xarxallibres retrasando las ayudas a las familias de Mislata

 

Un sencillo trámite que puede realizarse telemáticamente como es la ayuda para la compra de libros que ha promovido el conseller Marzà parece que en Mislata se convertirá en las 12 pruebas de Hércules. Desde la administración local se están poniendo trabas para la percepción de estas ayudas que en otros Ayuntamientos ya empiezan a tramitarse. De hecho, los interesados aun no cuentan con un protocolo de actuación para solicitar las ayudas.

 

Esta es una prueba más del personalismo con el que gobierna Carlos Fernández Bielsa. Desde su llegada da la impresión que en el Ayuntamiento de Mislata solo se facilitan aquellas acciones creadas por el alcalde, pese a que lo que se reciba sea bueno y beneficioso para los vecinos

Desde Compromís per Mislata instamos a que se inicie el proceso lo antes posible, para que los mislateros y mislateras puedan gestionar y pedir las ayudas que le corresponden, y de esta manera puedan recibir el ingreso sin más demora. Pedimos que envíe ya la documentación a Conselleria para que el xarxallibres deje de retrasarse, y sobre todo que no ponga excusas falsas culpando a otros, cuando el único culpable es la dejadez de este equipo de gobierno que solo busca la foto con el mínimo esfuerzo.

En este sentido, Javier Gil, concejal de Compromís per Mislata, exige a Bielsa que “empiece a trabajar por y para los vecinos” y de prioridad a las políticas de educación y cultura” dejando su personalismo, que tanto le acerca al PP y que ataca a la igualdad de oportunidades, a un lado.