El diputat de Compromís, Joan Baldoví, ha defensat les esmenes preparades des de Mislata per a millorar, en uns casos i crear en altres, les infraestructures necessàries per a la Vila

El diputat de Compromís en el Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, ha defensat les seues esmenes als pressupostos generals de l’Estat per a 2016. Unes modificacions entre les quals s’inclouen les que en les últimes setmanes ha elaborat el col·lectiu local de Mislata amb l’ajuda dels veïns de la vila.

Els projectes que presentava l’organització determinaven unes esmenes per tal de crear unes noves instal·lacions dels registres civils, jutjats de primera instancia i instrucció, número 1 i 2, així com instal·lacions de la policia nacional. L’objectiu era evitar  les despeses que es genera en edificis llogats i tots els problemes de dèficit d’atenció als usuaris.

En el plànol educatiu es proposaba la creació d’un Museu d’Història de la Vila aprofitant les instal·lacions del Pou del Quint, recentment considerat be de rellevància local per Les Corts i el Consell Valencià de Cultura. Altra esmena feia referència a la regulació de l’espai aeri per part d’AENA per evitar vols amb grans zones de soroll sobre població eliminant incomoditats i patologies que se’n deriven.

També han estat rebutjades les esmenes que pretenien fer una nova incorporació per la Ronda Nord, així com insonoritzar els accessos per la V-30 a la Vila que implicarien la col·locació de panells al voltant del nou llit del Túria. En eixe mateix espai s’assoliria una última esmena dedicada al manteniment per evitar el creixement de males herbes per tot el tram.

Lamentem comunicar que cap de les esmenes ha estat acceptada, degut a al vot desfavorable de la majoria de diputats dels que disposa el PP al congrés dels diputats.

Javier Gil s’ha mostrat contrariat per aquest rebuig ja que este cas no són capritxos d’un col·lectiu, es tracta de “millores necessàries per a la ciutadania de Mislata que no entén de colors polítics”, explica.

 

 

La mayoría del PP en Madrid rechaza todas las enmiendas que Compromís ha presentado en los Presupuestos Generales del Estado 2016

El diputado de Compromís, Joan Baldoví, ha defendido las enmiendas preparadas desde Mislata para mejorar, en unos casos y crear en otros, las infraestructuras necesarias para la Vila

El diputado de Compromís en el Congreso de los Diputados, Joan Baldoví, ha defendido sus enmiendas a los presupuestos generales del Estado para 2016. Unas modificaciones entre las cuales se incluyen las que en las últimas semanas ha elaborado el colectivo local de Mislata con la ayuda de los vecinos del municipio.

Los proyectos que presentaba la organización determinaban unas enmiendas para crear unas nuevas instalaciones de los registros civiles, juzgados de primera instancia e instrucción, número 1 y 2, así como instalaciones de la policía nacional. El objetivo era evitar los gastos que se genera en edificios alquilados y todos los problemas de déficit de atención a los usuarios.

En el plano educativo se proponía la creación de un Museo de Historia de la Vila aprovechando las instalaciones del Pou del Quint, recientemente considerado bien de relevancia local por Las Cortes y el Consejo Valenciano de Cultura. Otra enmienda hacía referencia a la regulación del espacio aéreo por parte de AENA para evitar vuelos con grandes zonas de ruido sobre población eliminando incomodidades y patologías que se derivan.

También han sido rechazadas las enmiendas que pretendían hacer una nueva incorporación por Ronda Norte, así como insonorizar los accesos por la V-30 al municipio que implicarían la colocación de paneles alrededor de la nueva cauce del Turia. En ese mismo espacio se reclamaba una última enmienda dedicada al mantenimiento para evitar el crecimiento de malas hierbas por todo el tramo.

Lamentamos comunicar que ninguna de las enmiendas ha sido aceptada, debido  al voto desfavorable de la mayoría de diputados de los que dispone el PP al congreso de los diputados.

Javier Gil se ha mostrado contrariado por este rechazo puesto que este caso no son caprichos de un colectivo, se trata de “mejoras necesarias para la ciudadanía de Mislata que no entiende de colores políticos”, explica.