• La coalició va presentar una moció el 7 de setembre sol·licitant que Mislata es convertira en un municipi acollidor de refugiats, sense rebre resposta alguna per part de l’equip de govern.

    • Javier Gil: “Ens decep que l’equip de govern anuncie unilateralment accions per a fer de Mislata una ciutat d’acolliment, sabent la nostra moció presentada i predisposició per a col·laborar”.

    La mà tendida en el ple d’investidura, en favor de dur a terme mesures progressistes per i per a Mislata, sembla que ha caigut en l’oblit per a Carlos Fernández Bielsa i el seu equip de govern. Com a mostra, trobem la forma d’actuar per part del PSOE davant la moció presentada per Compromís per Mislata, de fer del nostre municipi una ciutat d’acollida, on es brinde ajuda a famílies que ho necessiten davant l’onada migratòria que s’està vivint a Europa.

    Davant la notícia publicada en premsa i en la pàgina web de l’ajuntament de Mislata, on el govern socialista anuncia que va a portar a ple una moció sol·licitant l’adhesió de Mislata la xarxa de ciutats d’acolliment, el grup municipal de Compromís per Mislata, mostra la seua sorpresa i decepció davant el gest unilateral del PSOE de ni tan sols posar-se en contacte amb Javier Gil, per a valorar la moció presentada per Compromís, valorar-la i unificar plantejaments de cara al pròxim ple.

    Queda la sensació en Compromís per Mislata que l’actitud del PSOE en aquest assumpte és de menyspreu davant la resta de forces polítiques locals que representen a la ciutadania.

 

 

 

Compromís invita al equipo de gobierno a sumar esfuerzos  y no egos, en favor de hacer de Mislata una ciudad de acogida

 

  • La coalición presentó una moción el 7 de septiembre solicitando que Mislata se convirtiera en un municipio acogedor de refugiados, sin recibir respuesta alguna por parte del equipo de gobierno.

 

  • Javier Gil: “Nos decepciona que el equipo de gobierno anuncie unilateralmente acciones para hacer de Mislata una ciudad Refugio, a sabiendas de nuestra moción presentada y predisposición para colaborar”.

 

 

La mano tendida en el pleno de investidura, en favor de llevar a cabo medidas progresistas por y para Mislata, parece que ha caído en el olvido para  Carlos Fernández  Bielsa y su equipo de gobierno. Como muestra, encontramos la forma de actuar por parte del PSOE ante la moción presentada por Compromís per Mislata, de hacer de nuestro municipio una ciudad de acogida, donde  se brinde ayuda a familias que lo necesiten ante la oleada migratoria que se está viviendo en Europa.

 

Ante la noticia publicada en prensa y en la página web del ayuntamiento de Mislata, donde el gobierno socialista anuncia que va a llevar a pleno una moción solicitando la adhesión de Mislata la red de ciudades de acogida, el grupo municipal de Compromís per Mislata, muestra su sorpresa y decepción ante el gesto unilateral del PSOE de ni siquiera ponerse en contacto con Javier Gil, para valorar la moción presentada por Compromís, valorarla y unificar planteamientos de cara al próximo pleno.

 

Queda la sensación en Compromís per Mislata que la actitud del PSOE en este asunto es de ninguneo y desprecio ante el resto de fuerzas políticas locales que representan a la ciudadanía.