Javier Gil: “Compromís per Mislata no pot ser còmplice dels abusos de l’equip de govern”

  • Sempre que no es camufle la mala gestió en uns pressupostos defensarem l’augment de la despesa social per als veïns i veïnes de Mislata

Compromís per Mislata és ben conscient de la situació provocada pel PP en els comptes municipals i de la conjuntura en els últims anys. No obstant açò, el PSOE de Mislata ha tingut 4 anys per a millorar l’estat de les arques públiques, una situació que no solament no ha millorat, sinó que s’ha mantingut, obligant a sol·licitar nous suplements de crèdit.

Per responsabilitat. Aquest és el principal motiu pel qual el Grup Municipal de Compromís per Mislata s’ha abstingut en el tercer punt de l’ordre del dia del ple celebrat aquest dimarts, en el qual es votava l’aprovació inicial del suplement de crèdits extraordinaris i suplement de crèdit. “Compromís per Mislata – explica Javier Gil, portaveu de la formació – no pot ser còmplice dels abusos per part de l’equip de govern”.

Aquesta declaració té la seua justificació en què, sense rubor algun, el govern del senyor Bielsa, ha introduït algunes de les partides pressupostàries extraordinàries derivades pel pagament d’indemnitzacions, costes judicials i contractació de serveis d’assessoria externs que ascendeixen a una xifra de quasi 50.000 euros. Aquesta qüestió que no hauria d’alarmar-nos, si no fora pel fet que la majoria d’elles s’han produït per l’incompliment per part del govern municipal de la normativa laboral i contractació de règim intern. Aquestes no són afirmacions gratuïtes, ja que ha sigut el que la justícia ha dictaminat fins a en quatre ocasions, cosa que a la Tinent d’Alcalde se li ha “oblidat” esmentar quan ha acusat directament a Compromís de falta de sensibilitat amb l’augment de la despesa social.

Finalment, en aquesta línia, Compromís per Mislata sempre estarà a favor a incrementar els pressupostos per a despesa social, tal com hem manifestat en el ple extraordinari d’ahir. Ara bé, la qual cosa no admetem és que es “camuflen” en uns pressupostos, despeses derivades de la mala gestió de l’equip de govern, i que ben podien haver inclòs en un altre expedient per al seu debat en un altre punt. Ara bé, al senyor Bielsa no li interessava i ha preferit presentar-ho en un batiburrillo pressupostari per a condicionar, coaccionar o tractar de segrestar el vot de l’oposició.

 

Javier Gil: “Compromís per Mislata no puede ser cómplice de los abusos del equipo de gobierno”

  • Siempre que no se camufle la mala gestión en unos presupuestos defenderemos el aumento del gasto social para los vecinos y vecinas de Mislata

Compromís per Mislata es bien consciente de la situación provocada por el PP en las cuentas municipales y de la coyuntura en los últimos años. No obstante, el PSOE de Mislata ha tenido 4 años para mejorar el estado de las arcas públicas, una situación que no sólo no ha mejorado, sino que se ha mantenido, obligando a solicitar nuevos suplementos de crédito.

Por responsabilidad. Este es el principal motivo por el que el Grupo Municipal de Compromís per Mislata se ha abstenido en el tercer punto del orden del día del pleno celebrado este martes, en el que se votaba la aprobación inicial del suplemento de créditos extraordinarios y suplemento de crédito. “Compromís per Mislata – explica Javier Gil, portavoz de la formación – no puede ser cómplice de los abusos por parte del equipo de gobierno.

Esta declaración tiene su justificación en que, sin rubor alguno, el gobierno del señor Bielsa, ha introducido algunas de las partidas presupuestarias extraordinarias derivadas por el pago de indemnizaciones, costas judiciales y contratación de servicios de asesoría externos que ascienden a una cifra de casi 50.000 euros. Esta cuestión que no debería alarmarnos, si no fuera por el hecho de que la mayoría de ellas se han producido por el incumplimiento por parte del gobierno municipal de la normativa laboral y contratación de régimen interno. Estas no son afirmaciones gratuitas, ya que ha sido lo que la justicia ha dictaminado hasta en cuatro ocasiones, algo que a la Teniente de Alcalde se le ha “olvidado” mencionar cuando ha acusado directamente a Compromís de falta de sensibilidad con el aumento del gasto social.

Por último, en esta línea, Compromís per Mislata siempre estará a favor en incrementar los presupuestos para gasto social, tal y como hemos manifestado en el pleno extraordinario de ayer. Ahora bien, lo que no admitimos es que se “camuflen” en unos presupuestos, gastos derivados de la mala gestión del equipo de gobierno, y que bien podían haber incluido en otro expediente para su debate en otro punto. Ahora bien, al señor Bielsa no le interesaba y ha preferido presentarlo en un batiburrillo presupuestario para condicionar, coaccionar o tratar de secuestrar el voto de la oposición.