Isaura Navarro i Fran Ferri, candidats a les Corts Valencianes per part de Compromís, han donat suport Javier Gil, candidat a l’alcaldia de Mislata, de cara a les eleccions municipals del proper diumenge 24 de maig. Ferri i Navarro han reivindicat el vot amb valentia cap a Compromís, com a garant del canvi polític, tant a les Corts Valencianes com a Mislata, reclamant la importància d’obtindre representació en d’un poble tan representatiu com es Mislata dins de l’horta.

“Compromís ha de governar per liderar el canvi d’esta terra i fer fora als corruptes del PP. Els Veins de Mislata han de respondre votant a Compromís per a les Corts i també al seu Ajuntament, ja que es necessària la presència d’un partit valencià que responga per les persones”, ha declarat Fran Ferri en la Plaça País Valencià, davant els veïns congregats a la mateixa.

Per la seua banda, Isaura Navarro, apuntava que: “Mislata no pot estar en mans d’una majoria absoluta que fa allò que li convé sense escoltar a la resta de forces. Cal canviar les normes del joc i amb l’ entrada de Compromís al consistori, poder defensar com a prioritat unes polítiques més participatives i socials”.

En l’acte, celebrat a la plaça País Valencià i on s’ha contat amb una amplia presència de veïns i veïnes, Javier Gil ha convidat als mislaters i mislateres a no caure en l’error de votar a la dupla PP-PSOE com a càstig per les polítiques fallides que han dut en els seus errants governs al municipi. “Compromís vol governar per a tots, amb molt de treball, transparència i responsabilitat. No anem a ser còmplices dels personalismes de Bielsa i Bronchud i les polítiques de trinxeres i sectàries que ambdós apliquen”.

Javier Gil ha denfensat un canvi de discurs i de mentalitat democràtica reivindicant a Compromís com la única alternativa seriosa d’oposició enfront el conformisme d’altres formacions d’esquerres que es presenten, o d’altres com Ciudadanos que, per molt que es fiquen el cartell de renovadors de la política, presenten com a cap de llista a un polític que va confabular una moció de censura en el consistori i que a més, ha passat per cinc partits diferents.

fotoAmbValentia

La campanya de Compromís per Mislata arriba al seu fi amb este acte públic, desprès de 4 anys de treball constant i d’un període electoral on els veïns de Mislata han pogut conèixer de prop les preocupacions de la coalició per la vila i les seues propostes de futur. Principalment amb agents socials com els col·lectius de dones, els comerços, les escoles, les associacions culturals i juvenils, els clubs esportius, les falles i les associacions de veïns, entre molts altres.