Des de Compromís de Mislata volem denunciar una vegada més el deficient servei que es dóna a la població en matèria de Sanitat. Després de conéixer la decisió de la Conselleria de Sanitat d’eliminar els serveis d’urgències d’atenció primària a partir de l’1 de juny. Una nova retallada en els serveis sanitaris que afecta directament al benestar de tots els veïns i veïnes de Mislata.

Amb esta retallada (i repetitiva, ja que l’estiu passat també van tindre menys serveis com ja vam denunciar) no només el Conseller no compleix la seua promesa al pacte de la Sanitat de fer de l’Hospital Militar un hospital de referència, sinó que continua desmantellant els pocs recursos que encara continuem gaudim els veïns de Mislata.

Javier Gil, candidat de Compromís per Mislata a l’alcaldia, ha manifestat la disconformitat de tot el col·lectiu davant aquest nou atac a la sanitat per banda del Partit Popular: “El Pacte per la Sanitat s’ha de complir. No es pot tolerar que la Generalitat continue maltractant la sanitat dels veïns de Mislata. Ens trobem prop de 50.000 targetes sanitàries i som la població que pitjor servei sanitari rep. Tot açò des  del moment en que la Generalitat va incloure Mislata en l’àrea de Manises i va començar a privatitzar la sanitat.”

Cal recordar, que Compromís per Mislata porta al seu programa municipal el restabliment dels serveis sanitaris en l’Hospital Militar i que el seu cap de llista, Javier Gil, va signar amb la candidata a Presidenta de la Generalitat, Mònica Oltra, i els portaveus de la Plataforma per la Sanitat un document en el qual és comprometrien a complir amb els pactes signats.