Tan sols 5.239 persones d’un cens de quasi 43.000 habitants, han participat en l’esperpent de consulta organitzada per Carlos Fernández Bielsa per coronar-se com l’adalid de la democràcia i la participació ciutadana, en un evident acte propagandístic i sense un rigor mínim i respectuós de cara als ciutadans que representa.
Des de Compromís per Mislata ja vàrem denunciar este sondeig per estar mal plantejat des de la seua base: sense consens, sense escoltar propostes prèvies de la gent, sense una planificació prèvia de criteris i propostes, mancat d’un sistema mínim de transparència que donara rigor als resultats i allunyat d’un poble que li ha girat l’esquena a esta “pantomima”. Com a mostra, ni tan sols el 18% de la ciutadania ha participat.
Javier Gil, candidat de Compromís per Mislata, apunta al respecte: “La consulta ha resultat un fracàs encara que Bielsa li vulga donar la volta. La confiança del poble es guanya amb fets seriosos i no amb febles propostes propagandístiques. Bielsa s’ha interessat a soles en la foto, no en complir amb els fonaments essencials d’allò que suposa una vertadera consulta democràtica amb la participació del poble”.
El personalisme polític, s’ha tornat a imposar davant la càmera de fotos, però este greu error comés en intentar manipular l’opinió publica, ha de passar-li factura electoral. A més, el fet que el PP de Mislata, amb el seu portaveu Jaume Bronchud haja entrat al joc, diu molt poc de què pot fer des del principal grup de l’oposició local i evidencia el model desfasat de la política que fan el PP-PSOE, on més enllà de plantejar alternatives acords a all`que es mereix el poble, es sumen a recolzar un sondeig poc rigorós sense qüestionar-se que el mateix està viciat d’origen.
EL FIN DE LA CONSULTA MALPARIDA
Tan sólo 5.239 personas de un censo de casi 43.000 habitantes, han participado en el esperpento de consulta organizada por Carlos Fernández Bielsa para coronarse como el adalid de la democracia y la participación ciudadana, en un evidente acto propagandistico y sin un rigor mínimo y  de respeto hacia los ciudadanos que representa.

Desde Compromís por Mislata ya  denunciamos que  este sondeo está mal planteado desde su base: sin consenso, sin escuchar propuestas previas de la gente, sin una planficación  ni estudio previo de los criterios y propuestas planteados… Además de  la carència de un sistema mínimo de transparencia que de rigor a los resultados que se obtengan, ya que està alejado de un pueblo que le ha dado la espalda a esta “pantomima”. Como muestra, ni siquiera el 18% de la ciudadanía ha participado.

Javier Gil, canditado de Compromís per Mislata, apunta al respecto: “La consulta ha resultado un fracaso aunque  Bielsa le quiera dar la vuelta. La confianza del pueblo se gana con hechos serios y no con débiles propuestas propagandísticas. Bielsa se ha interesado solamente por la foto, no en cumplir con los fundamentos esenciales de lo que supone una verdadera consulta democrática con la participación del pueblo”.
El personalismo político de Bielsa se ha vuelto a colar en la cámara de fotos, pero este grave error cometido al intentar manipular la opinión publica tiene que pasarle factura electoral. Además, el hecho que el PP de Mislata, con su portavoz Jaume Bronchud , haya entrado al juego, dice muy poco de que puede hacer desde el principal grupo de la oposición local y evidencia el modelo desfasado de la política que hacen el PP-PSOE, donde más allá de plantear alternativas para el pueblo, se suman a apoyar un sondeo poco riguroso sin cuestionarse que el mismo está viciado desde su origen.