Després de l’aprovació per part del Consell General del Reglament de primàries a Mislata es va celebrar ahir una assemblea per confirmar per unanimitat que triarà la seua candidatura amb este sistema.
Mislata 11 de desembre de 2014
L’Assemblea Local de Compromís per Mislata va obrir ahir el procés de primàries per a la tria de la candidatura a l’alcaldia així com de la seua totalitat de la llista. Així mateix també s’ha obert el procés per a la conformació de la candidatura a Les Corts Valencianes.
CENS.
Fins al 21 de gener aquelles persones que simpatitzen amb el projecte de Compromís poden inscriure’s al Cens per a la votació de les primàries. La inscripció es pot realitzar omplint les butlletes disponibles en L’Espai Compromís i al pàgina web de Compromís.
ELECCIONS LOCALS
L’Assemblea de Compromís ha convocat primàries obertes per a l’elecció del candidat o candidata a l’alcaldia. En este sentit tota persona veïna de la Vila de Mislata major de 16 anys que desitge presentar-se pot fer-ho entre els dies 15 i 19 de desembre, una volta s’aprove la candidatura, haurà de reunir el 10% dels avals de la militància de Compromís a Mislata, entre el 22 i el 28 de desembre.
La resta de la candidatura es triarà amb el mateix sistema d’elecció.
ELECCIONS AUTONÒMIQUES.
Igualment, aquelles persones que vullguen optar a encapçalar la candidatura a la presidència, la capçalera de la llista per valència i la resta de la llista, deuran presentar la seua candidatura abans del 12 de desembre i recollir el 10%, el 7% i el 2% dels avals de la militància de Compromís a la província de València respectivament per cada convocatòria. El termini de recollida d’avals serà Des del 15 fins al 28 de desembre.
VOTACIONS.
Les votacions es produiran per via telemàtica des del 27 fins al 30 de gener i presencialment el dissabte 31 de gener de 2015.