La eliminació injustificada d’un mitjà de comunicació en la nostra llengua ha deixat a milers de valencians orfes però serà revertit amb l’ILP per recuperar la RTVV

Els atacs per part del PP als quals està sent sotmesa nostra llengua, tancament injustificat de RTVV, eliminació del senyal de Catalunya Ràdio, infiltració política en decisions filològiques de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i moltes més, han portat a Compromís per Mislata a convocar un acte en defensa de la llibertat d’expressió a Mislata.
Des de Compromís pensem que és necessari que la Societat Civil perceba aquest tipus de problemes des d’un punt de vista més real que el que ens ha fet creure el PP Un govern que  es justificava en què no anava a tancar col·legis amb la desaparició de RTVV i que en Mislata ja està exterminant les línies en valencià així com les d’infantil de diversos centres.
A acte en defensa de la llibertat d’expressió tindrà lloc el dijous 27 de febrer en el Centre Jove del Mercat de Mislata a les 19.30 hores, just després de la concentració per la Sanitat convocada per Coordinadora d’Associacions de Veïns, un altre acte que ens preocupa i ocupa i que recolzem.
En l’acte participarà Rafa Xambó músic en valencià, professor a la universitat i exconseller de RTVV SAU juntament amb Natxo Andreu, membre de  l’executiva de la Unió de Periodistes Valencians, la associació més representativa de professionals dels mitjans de comunicació en la nostra terra. Tots dos parlaran del procés pel qual camina actualment RTVV, la situació comunicativa dels valencians i presentaran la ILP per a la reobertura d’una Ràdio i televisió pública de qualitat i en valencià.
Compromís per Mislata convida a tot el veïnat a participar de l’acte i a realitzar les preguntes  i observacions convenients, a més de suggerir noves xarrades informatives i reivindicatives com la que tindrà lloc el 12 de març en defensa de la ‘Llibertat de la dona per a triar’ que el Ministre Gallardón ha volgut soterrar.