Compromís per Mislata ha demanat reunir-se amb el regidor de transports de l’Ajuntament de València per conèixer de primera mà esta situació i tractar de desbloquejar-la

L’empresa municipal de transports, EMT, ha sorprès a tots amb la seua última actuació. Dins de la seua política de retallades i restricció de línies que hem sofert els veïns de Mislata amb la desaparició del 7 i el 29, ara dóna una bandada ampliant el trajecte de la línia 26 fins a Montcada, passant per Alfara, les dues poblacions curiosament governades pel Partit Popular.

El regidor de transports de València, el senyor Mendoza basa esta ampliació en “ajudar als joves que estudien a la Universitat Privada Cardenal Herrera CEU”. Una facultat que compta amb dues parades de metro en el mateix trajecte que va realitzar l’ampliació de la línia. Així, este mateix criteri, no va ser utilitzat amb Mislata, ja que els alumnes universitaris en el nostre municipi van perdre la connexió amb les facultats de Blasco Ibáñez amb l’EMT.
Una mesura totalment electoralista ja que el que bono per a Montcada i Alfara no servix per a Mislata, tenint en la nostra població el greuge que s’ha deixat amb un servei deficitari el Barri del Quint, on fins a fa uns mesos donava connexió amb el centre de la ciutat la línia 7 i els col.lapsaments de tràfic que es produeixen a l’entrada de Mislata per l’avinguda del Cid.
Des de Compromís apel·lem al fet que el senyor Mendoza ens fonamente si les seues decisions es basen o no en un criteri de servei al ciutadà o bé és, com sembla, un pols polític amb el senyor Bielsa, qui, d’altra banda, no ha sabut mantenir per al nostre municipi l’EMT.
Finalment, des de Compromís seguim esperant la resposta de l’Ajuntament de València a la nostra sol·licitud de reunió amb el regidor Mendoza amb l’objectiu de conèixer el perquè d’estes retallades i tractar de desbloquejar la situació ja que cap dels partits al govern del municipi han pogut resoldre este tema.