Compromís oferix alternatives sostenibles i solucions de mobilitat a l’eliminació de línies de transport públic i organitza una jornada per al 22 de novembre
Inoperància, falta d’interès, poques ganes d’arribar a una solució per part del Partit Popular i el PSOE de Mislata i València, este és el resultat de mesos d’incertesa per als ciutadans de Mislata al voltant de la pèrdua o no de les línies  7 i 29. Només d’esta forma s’entén que quasi mig any després de conèixer que el nostre municipi s’anava a quedar sense les línies d’autobús de l’EMT, no s’haja arribat a cap acord per a mantenir els autobusos que des de hui ja no circularan per la nostra ciutat. Altres poblacions com Alboraia si que han consensuat in estremís i mantindran el servei. Esta situació no solament ataca el transport en bus sinó que també ho fa sobre el servei de metro ja que fomenta les bases que facilita un ERO en els treballadors de FGV.
“No hi ha hagut voluntat de negociar, ni per part de Bielsa ni per l’Ajuntament de València. Només un crit a la desesperada fa uns dies de l’alcalde de Mislata en el qual demanava una moratòria al consistori valencià. La resta han sigut notes de premsa, falta de coordinació amb els partits de l’oposició i un absolut desinterès pels veïns de Mislata usuaris de l’autobús. Una desídia que ha portat al fet que hui la València de Rita Barberà ens talle el servei de transport públic. Les amenaces esgrimides des de l’equip de govern de Mislata no poden considerar-se opcions per reduir la única culpabilitat al Partit Popular, qui, d’altra banda, tampoc ha mogut un múscul per a evitar la crònica anunciada”.
Compromís per Mislata volem proposar solucions a un problema que ens afecta a tots els veïns de la Vila i que ja fa dècades havia d’haver-se tractat ja siga des del malaurat Consell Metropolità de l’Horta o des de l’Agencia Valenciana de Mobilitat. A tal efecte el proper 22 de novembre a les 19 hores en la Casa de la Dona (carrer Miguel Hernández), organitzem una jornada de debat amb el lema Salvem el transport públic, en la qual participaran Joan Ribó, regidor portaveu de Compromís a l’Ajuntament de València, Vicent Torres, expert en mobilitat de la UPV i Juan Ponce, diputat a les corts per Compromís. Solucions, alternatives reals i idees per a enfrontar la pèrdua de les línies des d’una perspectiva sostenible i ecològica per damunt d’atacs PP-PSOE