Compromís denuncia que a hores d’ara el subministrament que realitza la companyia Iberdrola en la Vila de Mislata per a més de 30.000 abonats no pot ser gestionat en la mateixa població. Sembla incoherent i no massa acord als actuals temps que no s’aprofiten les noves tecnologies i obliguen el consumidor a desplaçaments del tot innecessaris.
Segons la coalició qualsevol consulta realitzada a la subministradora d’energia elèctrica al voltant del servei obliga a fer un desplaçament a València. De la mateixa manera que Aguas de Valencia, S.A., ofereix un servei al públic en horari de dilluns a divendres Iberdrola ha d’oferir un servei presencial en Mislata, ja que ara és molt difícil tramitar baixes, altes, ampliació de potència, consultes sobre el consum i les tarifes, lectures, canvi de compte bancari, canvis de titularitat del contracte o qualsevol tipus d’informació que hom sol.licite.
Resulta injust que a la signatura d’un contracte amb esta companyia subministradora d’un element de primera necessitat, hem d’assumir que es tracta d’un contracte d’adhesió, per tant les condicions contractuals no es poden negociar. Però el que ja resulta del tot excessiu és que al telèfon no es puguen solucionar moltes incidències i que no hi haja cap lloc físic on poder anar-hi.
Des de la Coalició Compromís instem  l’actual equip de govern de l’Ajuntament de Mislata que realitze les gestions oportunes per tal de facilitar a la ciutadania de  Mislata una atenció correcta.