La notificació de l’expedient sancionador obert per l’ajuntament implica una multa de 700 euros per infracció de l’ordenança municipal de netetja viaria i recollida de residus sòlids
En roda de premsa celebrada este matí a la sala de juntes de l’ajuntament de Mislata, la coalició Compromís ha denunciat uns fets que titllen d’absurds i gravíssims i que solament obeeixen a la por del partit popular en perdre l’alcaldia del municipi. Segons el candidat Carles Muñoz Soria és indignant esta proposta de sanció per realitzar un acte polític que comptava amb tots els permisos requerits i publicitar el mateix  utilitzant fulls fotocopiats i enganxats amb cinta adhesiva adhesiva. Resulta més condemnable encara que es vulga callar tota veu discordant sancionant-la quan no existíx cap òrgan d’expressió municipal on els partits, les associacions, els veïns i tot aquells que així ho desitgen puguen esposar els seus arguments. Solament cal fer una ullada per vore la barbaritat d’esta sanció quan està oberta la veda per a posar tot tipus de cartelleria, pancartes, en qualsevol lloc sense que hi haja cap actuació municipal creant un greuge comparatiu que ens genera un greu dany a la Nostra organització
En este sentit ha seguit Muñoz Soria en la propera legislatura que en breu començarem introduirem uns Tauler d’expressió lliure (TELL) en diferents llocs del municipi per publicitar tot allò que es desitge i suplir una carència que Mislata te i que al PP no li interessa solucionar. El mateix ajuntament (adjuntem fotografies) utiltza el mecanisme de la pegada de cartells per publicitar el baldeig de carrers, la recollida de mobles, l’anunci d’esdeveniments, l’advertència de millora per treballs, etc.
Compromís per Mislata anuncia que presentarà per registre d’entrada unes al·legacions a esta a sanció sol·licitant la seua immediata retirada per estar més a prop d’una persecució política que d’una aplicació del reglament vigent.