Una candidatura representativa de la societat de Mislata i que aspira a ser el referent en l’ajuntament en la propera legislatura
Compromís per Mislata ha presentat este matí el noms de les persones que integren una candidatura plural, equitativa i que representa les respostes a tots els interrogant i demandes dels interessos de la població.
El Candidat a l’Alcaldia Carles Muñoz Soria ha lliurat en la Junta Electoral de València la documentació que possibilitarà el veritable canvi necessari en Mislata i que facilitarà la creació del grup municipal de Compromís.
La coalició integra joventut i experiència amb ciutadans i ciutadanes  amb treball de qualitat demostrat en el mon associatiu, veïnal, reivindicatiu, sindical, esportiu, cultural, acadèmic, empresarial, familiar, de la salut, els serveis públics, la mobilitat sostenible, la perspectiva de gènere, la solidaritat i la integració multicultural.
Muñoz Soria ha apuntat que amb esta candidatura de Compromís l’èxit està assegurat el proper 22 de maig per a la població de Mislata, les continuades demandes de solucions per fi seran ateses i els problemes que hem arrossegat durant la nefasta gestió de la dècada ominosa de Corredera passaran a la història.
Gabinet de Premsa
Compromís per Mislata