Les entitats firmants de l’acord inclòs el PP de Mislata posen en entredit les actuacions respecte de les atencions sanitàries que la Conselleria havia d’agarantir des de fa temps

Compromís per Mislata ha preguntat mitjançant la seua Diputada a Les Corts Mònica Oltra per les previsions que te el Conseller de Sanitat Manuel Cervera respecte del pacte social que el seu partit ha subscrit a la població.
El candidat a l’Alcaldia de Mislata Carles Muñoz Soria que ha participat de la firma de l’acord en nom de Compromís resalta que la població de Mislata ha de tindre una solució als seriosos problemes en les prestacions sanitàries que després de la reestructuració dels departaments de salut i la inclusió d’esta última en l’àrea 23 de Manises són innumerables.
Segons Muñoz Soria la pregunta formulada pel nostre grup parlamentari pretén desemmascarar la mentida que envolta el PP en les seues actuacions respecte de les deficiències en les atencions sanitàries. Corredera te molt a perdre, fins i tot l’alcaldia, i a tal efecte entén que tot val. És per això que no s’avergonyix de participar ara de las manifestacions, de las demandes y firmar-les encara que sense ni tant sols compartir-les i molt menys creure-se-les i que ja te pactades amb Cervera per a poder fer-ho sense que li origine cap problema i eixir-se’n airós. Però no serà li deixarem. Denunciarem com ho hem fet fins ara cada maltracte que la ciutadania estem patint i plantejarem i farem possibles les propostes que Mislata necessita urgentment.